Nekromanti Doomtroopersfel

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Jag införhandlade nyligen ett mutant chronicles, och ett smått offerliknande problem uppstod, en gubbe saknas och jag fick två olikfärgade av en annan.

Med tanke på hur sitiationen ser ut (Target dött, gamla serier (där antagligen samma fel finns i alla) är det någon idé att åka iväg på resa och bråka om detta i affären, dvs finns den rätta gubben någonstans där ute! (det är långt och mörkt och kallt)

och jag orkar inte leta reda på avslutande meningar för att förse dessa med interpunktion!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Du menar kampen om citadellet va? det exemplaret vi köpte till föreningen var på samma sätt.
Vi löser det nog genom målning o eventuellt lite konvertering.
 

Kinapuffen

Veteran
Joined
7 Jan 2003
Messages
92
Location
Stockholm
mitt sådant däringa Mutant Chronicles hade inte det problemet. Där var alla gubbar i rätt färg och form så vitt jag och mina kompisar kunde se, fast sen om det är värt att masa sig till affären för att öppna alla lådor med mutant chronicles och se om där finns någon rätt är väl upp till dig?
 

Fjoffe

Veteran
Joined
1 Apr 2002
Messages
51
Location
Uppsala
Jag införhandlade nyligen ett mutant chronicles, och ett smått offerliknande problem uppstod, en gubbe saknas och jag fick två olikfärgade av en annan.
Antagligen menar du något av brädspelen, och inte rollspelet (vilket är det spel som heter Mutant Chronicles). Hursomhelst, varför inte ta och använda den missfärgade figuren som ersättare för den som saknas tills du eventuellt får tag på den rätta figuren?
 

fatlizard

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
78
Location
Jörpträsk
Vi hade samma defekt i vårt exemplar som löstes med lite konvertering och några kluttar färg.

M.F.H.
Fatlizard
 

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Eftersom flera har haft samma problem är det nog en serie som har fel, och inte ett enstaka exemplar, och att byta blir bara fånigt. Det är lillbrorsans första spel som börjar inkräkta på rollspel, det hade varit kul om det var perfekt, men han överlever nog.

Jag hade ingen koll på att flera drog gång rollspelsfrågor här så jag troddde det var lugnt om jag endast skrev mc, och alla skulle förstå att det var figur(spelplans)spelet jag menade. Vilket ju ändå löste sig, då de flesta lyckades lista ut det ändå! :gremwink:
 
Top