"dod6 är det bästa rollspelet som fins det har en bra balans och man är kass från början det är pricis så som det skall vara"
Inte för att vara taskig, men det är ju ändå bara DIN åsikt. Men visst jag kan hålla med dig om att det är ett skoj spel. Men det bästa? Det får vara osagt. Tror inte det. Men det är bra.
Man kan också säga så här:
Jag tycker inte att du är helt ute och cyklar.
(uselt inlägg jag vet... förlåt mig! Jag är kass. Men då är det ändå bara som det ska vara.)
DoD 6.0 är ett av de sämsta svenska spelen. Men å andra sidan så hoppades jag på att DoD 6.0 skulle vara åtminstone en tusendel så bra som gamla (sob sob) DoD 3.0 med Gigant och Expert. Oj så fel man hade.
MVH
Fredrik "PhEeR" Ernstson
PS. Om inte mitt DoD 6.0 hade kostat 300 pix hade jag bränt det igår, och bett gudarna om förlåt
"DoD 6.0 är ett av de sämsta svenska spelen. Men å andra sidan så hoppades jag på att DoD 6.0 skulle vara åtminstone en tusendel så bra som gamla (sob sob) DoD 3.0 med Gigant och Expert."
Ähh, gnäll... det enda som hade gjort dig nöjd hade varit en nytryckning av EDD.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.