N NecTech Swordsman Joined 17 May 2000 Messages 647 Location Norpan 17 May 2000 #1 Tjenare.... Visste inte riktigt vart jag skulle placera detta inlägg. Så det fick bli här.. Jag tycker att ni har lyckats jäfligt bra faktiskt....O det var bara det jag ville ha sagt Mvh NecTech
Tjenare.... Visste inte riktigt vart jag skulle placera detta inlägg. Så det fick bli här.. Jag tycker att ni har lyckats jäfligt bra faktiskt....O det var bara det jag ville ha sagt Mvh NecTech
G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 17 May 2000 #2 Det är precis sånt som det här forumet är till för, att kommentera webbplatsen självt och komma med nya idéer och liknande. Trevligt att höra lite positiva reaktioner också och inte bara klagomål på att det fungerar dåligt. =] MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
Det är precis sånt som det här forumet är till för, att kommentera webbplatsen självt och komma med nya idéer och liknande. Trevligt att höra lite positiva reaktioner också och inte bara klagomål på att det fungerar dåligt. =] MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
K kragghack Warrior Joined 17 May 2000 Messages 219 Location Umeå 17 May 2000 #3 Håller med dig! Här kommer de svenska versionerna av tagggarna som du ska använda istället Färger röd text = röd grön text = grön blå text = blå orange text = orange lila text = lila vit text = vit svart text = svart gul text = gul Smileys /images/icons/smile.gif = le /images/icons/frown.gif= ogillande /images/icons/blush.gif = rodna /images/icons/cool.gif = tuff /images/icons/crazy.gif = tokig /images/icons/laugh.gif = skratt /images/icons/shocked.gif = upprörd /images/icons/tongue.gif = tunga /images/icons/wink.gif = vink /Anders
Håller med dig! Här kommer de svenska versionerna av tagggarna som du ska använda istället Färger röd text = röd grön text = grön blå text = blå orange text = orange lila text = lila vit text = vit svart text = svart gul text = gul Smileys /images/icons/smile.gif = le /images/icons/frown.gif= ogillande /images/icons/blush.gif = rodna /images/icons/cool.gif = tuff /images/icons/crazy.gif = tokig /images/icons/laugh.gif = skratt /images/icons/shocked.gif = upprörd /images/icons/tongue.gif = tunga /images/icons/wink.gif = vink /Anders
G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 17 May 2000 #4 Nu har jag fixat översättningen av smileysarna även i FAQ:n så man kan kolla där nu också. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
Nu har jag fixat översättningen av smileysarna även i FAQ:n så man kan kolla där nu också. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
K kragghack Warrior Joined 17 May 2000 Messages 219 Location Umeå 17 May 2000 #5 Jag har inte haft några problem alls, förutom några frågor angående layouten. Tycker ni gjort ett j-vligt bra jobb. /Anders
Jag har inte haft några problem alls, förutom några frågor angående layouten. Tycker ni gjort ett j-vligt bra jobb. /Anders
G gollum Swordsman Joined 17 May 2000 Messages 476 Location Uppsala 18 May 2000 #6 Håller med. Rollspel.nu's nya forum knäcker! /Gollum - som ska ändra sin profil lite nu Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/
Håller med. Rollspel.nu's nya forum knäcker! /Gollum - som ska ändra sin profil lite nu Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/