Det här lär inte sluta bra

Fludd

Veteran
1745707558442.png

1745707591968.png

Vi är givetvis alla olika men jag lär inte gå dit. Verkar alldeles för stört och konstigt. Och framförallt, vem fan orkar lägga tid på nån jävla sekt? Helt galet att de ens orkar hålla på. Mesta pekar väl mot att det bara blir en vanlig sunkkväll med ölgubbar, men ändå! Ska de få verkligen få fortsätta hålla på? Känns inte ok

Mvh

Orolig förälder och vuxen

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Såvitt jag kan se handlar inte detta inlägg om att ”söka efter folk att spela med, informera om forumträffar eller diskutera konvent och liknande evanemang” och jag tycker att det är oklart vilken diskussion som initieras. Låser därför tråden.

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Vid närmare eftertanke kanske detta är något rollspelsrelaterat som jag inte känner till. Låser upp tråden på villkor att trådskaparen förtydligar vad det hela handlar om.

nano

Diehard, death or glory Toad
Jag tolkar det som en självförminskande inbjudan till vuxenbjudning från Fludd själv.

Mogger

Hipsteranka
Såvitt jag kan se handlar inte detta inlägg om att ”söka efter folk att spela med, informera om forumträffar eller diskutera konvent och liknande evanemang” och jag tycker att det är oklart vilken diskussion som initieras. Låser därför tråden.
Jag vet att man inte ska svara på modereringar men det är ju klockrent att just denna tråd låstes! Nästan som om moderatorkåren är med på noterna! :)

Jag är f.ö väldigt sugen på att delta! Tror inte jag har möjlighet men är sugen!