Rickard
Urverk speldesign
Det går inte att öppna filen, antagligen för att du har "ö" i filnamnet.Jag kan väl inte vara sämre, skrev ihop något snabbt som väl får räknas som någon typ av rollspel utan fokus på strid.
Det går inte att öppna filen, antagligen för att du har "ö" i filnamnet.Jag kan väl inte vara sämre, skrev ihop något snabbt som väl får räknas som någon typ av rollspel utan fokus på strid.
Nej, det är nog för att jag är en klant och uppdaterade uppladdningen. Testa nu och se om det fungerarDet går inte att öppna filen, antagligen för att du har "ö" i filnamnet.
Jag kan väl inte vara sämre, skrev ihop något snabbt som väl får räknas som någon typ av rollspel utan fokus på strid.
Edit: Hade bara skrivit fem personer, nu finns det sex personer i tabellen.
Skulle nog göra ett skräck spel men med en stridsregel.
Stridsregel: Blir det strid dör rollpersonen.
Vilken jäkla bitterljuv premiss!Jag kan väl inte vara sämre, skrev ihop något snabbt som väl får räknas som någon typ av rollspel utan fokus på strid.
Jag gjorde en God45 och skrev också ihop ett spel:
Annars skulle jag vara intresserad av spela ett gammalt scenario som jag tror fanns som exempel i Sinkadus.
Man spelar Saurons tjänare och är helt överlägsen i strid och/eller magi. Men man är på hemligt uppdrag så man kan inte använda sina krafter för då blir man avslöjad.
Kaffe utan grädde är sann njutningRollspel utan stridsregler är som kaffe utan grädde. Och kaffe utan grädde är väl inget kaffe alls?
Rollspel utan stridsregler är som kaffe utan grädde. Och kaffe utan grädde är väl inget kaffe alls?
Kaffe utan grädde är sann njutning![]()
Inget grädde efter frukost.
Based på dina spelrapporter, äventyrsidér o liknande känns det som du borde lägga till "dödligt".Jag vill ha mitt kaffe som jag vill ha mina rollspel och mina kvinnor. Bittra, mörka och gratis.
Based på dina spelrapporter, äventyrsidér o liknande känns det som du borde lägga till "dödligt".
Based på dina spelrapporter, äventyrsidér o liknande känns det som du borde lägga till "dödligt".
Jag gillar hur du använt färgmarkeringar för att fånga blicken. Det hjälpte väldigt mycket vid genomläsningen.Second edition
Jag gillar hur du använt färgmarkeringar för att fånga blicken. Det hjälpte väldigt mycket vid genomläsningen.
Coolt, en kul och bra bieffekt med andra ord ^^Det är bara den automatiska effekten av mitt theme i Obsidian![]()