Nekromanti De fördömdas sista hopp

snöboll

Veteran
Jag och en kompis har spelat De fördömdas sista hopp, men efter att äventyret har klarats av så kan man ju fortsätta med lite stuff... Men jag har slut på ideer, han och hans kompanjoner e påväg hem till Markisinnan tre liljor men ja vette fasen va som ska hända sen.... :gremfrown:
Kan ngn hjälpa mig med fortsättningen, elr kan ja bara få lite förslag på vad andra har gjort?? De vore mkt trevligt! :gremsmile:

k7e9

Hero
Bara för att få lite klarhet innan jag börjar svara (och därmed besparar mig tiden att svara på något som inte efterfrågats)...

Är du spelare eller spelledare för denna grupp som spelat igenom De fördömdas sista hopp??
Emellanåt kändes det som du är sl, ibland som om du spelar... Båda kanske? :gremwink:
Men hur ser gruppen ut? Vad har spelarna för karaktärer och sådant? Vart kommer karaktärerna från?
Sån't är bra o ta hänsyn till när man ska planera nya grejer...

snöboll

Veteran
De e ja som e sl! :gremlaugh:

Jo, vi hade lite brist av spelare när vi körde för ingen kunde komma... :gremfrown: Så det vart bara en kille som kom...
Men han har en missla och en massa kumpaner, 2 tiraker 3 människor och 2 alver, dock var bara tirakerna alverna och en människa med i äventyret + hans missla (huvudkaraltären)

Han som jag spelleder e en typ som gärna vill ha lite hjärn brännare (klurigheter) och han väljer jämt den goda sidan vad det än kan kosta! :gremcrazy: