Nekromanti DarkTech, min bok!

ApOcAlYpTiC

Veteran
Joined
16 Jan 2001
Messages
34
Location
Umeå
Jag har börjat och skrivit på en bok som heter DarkTech. Som utspelar sig i framtiden, fast inte mycket i framtiden. Värdlen ser ut som nu, fast brottsligheten är en mycket vanlig sak händer hela tiden var som helst. Världen är täckt av svarta moln som gör att det regnar mycket ofta. Solen verkar ha flytt från jordens alla gifiga gaser och rök som sprutas ut hela tiden. Boken handlar om en ensamvarg vid namn John Milton kodnamn 'Black Scorpion' han är en hitman som gör uppdrag för pengar. Känslo kall person som gör nästan allt för jobbbet. Boken är på tre sidor (data skrivna med storlek 11) jag har även gjort en framsida som jag vill vissa för er, skriv gärna vad ni tycker om den och tips som kan hända i boken. Obs: den kommer att bli väldigt lång som jag blir glad för alla tips som ni skriver. Men kolla in framsidan, Patrik fridlund är mitt namn föresten hade bara lust att informera er om det =)..

'Ha mitt dolk ger 0b3T6+2 ha ha, du kan känna dig besegrad din nolla!'
 

ApOcAlYpTiC

Veteran
Joined
16 Jan 2001
Messages
34
Location
Umeå
här är filen

glömde den ops =P

'Ha mitt dolk ger 0b3T6+2 ha ha, du kan känna dig besegrad din nolla!'
 

SleazeRat

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
98
Location
Umeå
Re: här är filen

Snygg, men lite för mycket "Neotech2 känsla", vilket iofs kanske inte är negativt utan kanske meningen?

//SlaskUndran

SlaskBomben tillbereds i mikrovågsugnen...
 

ApOcAlYpTiC

Veteran
Joined
16 Jan 2001
Messages
34
Location
Umeå
Baserat på N2

boken har en stor känsla av neotech2, fast det är meningen ett sådant bra rollspel måste man väl ändå basera en bok på eller?



'Who am I do judge your acting, You can only belive in your self to find the true strenght'
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
All right... var finns den att läsa då? [NT]

Bah

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori
 
Top