C cogitare Swashbuckler Joined 9 Mar 2005 Messages 2,343 Location Lund Saturday at 21:42 #1 New DnD playtest suggests a comeback for controversial Dark Sun setting Dungeons and Dragons drops an apocalyptic subclasses playtest, and it could herald the return of a beloved but controversial setting. www.wargamer.com Jag håller tummarna! Cog
New DnD playtest suggests a comeback for controversial Dark Sun setting Dungeons and Dragons drops an apocalyptic subclasses playtest, and it could herald the return of a beloved but controversial setting. www.wargamer.com Jag håller tummarna! Cog
Arrikir Venator Joined 14 Jan 2019 Messages 1,120 Location Uppsala Saturday at 21:49 #2 Håller tummarna! efter Eberron är detta nog den setting jag tycker är mest intressant!
C cogitare Swashbuckler Joined 9 Mar 2005 Messages 2,343 Location Lund Saturday at 23:06 #4 Haha, och jag ser att jag inte kan stava eller att telefonens auto-correct gjorde trådens titel galen. Om någon moderator ser detta får titeln gärna ändras till Dark Sun. Tack! Edit: Kunde visst göra det själv... Cog.
Haha, och jag ser att jag inte kan stava eller att telefonens auto-correct gjorde trådens titel galen. Om någon moderator ser detta får titeln gärna ändras till Dark Sun. Tack! Edit: Kunde visst göra det själv... Cog.