Nekromanti *Dagens Se&Hör*

Hjonas

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
128
Location
Örebro
Hörde att vår allas kära Didis dotter är lajvare/rollspelare, tonårsrevolt månne? *skvallra* *skvallra*

[ Excutioner - Slayer of the light. Desecrator, Violator, Devastator - Messenger of Death ]
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Jag har hört att inteligens och talang kan hoppa över en generation *ler* så Diddi den äldre lär aldrig fatta något...
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Jag har hört att inteligens och talang kan hoppa över en generation *ler* så Diddi den äldre lär aldrig fatta något...<p><hr></blockquote><p>Annars kan ju anledningen till att den här Diddi är så anti mot rollspel ha att göra med att hennes dotter är just rollspelare...

/Honken - Som börjar vara trött nu.
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Kan hon gott ha!

Robban

"At first, there was nothing. Then God said 'Let there be light' and the light was. Then there was still nothing. But you could see it."
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Hörde att vår allas kära Didis dotter är lajvare/rollspelare</I>

Säkert att det inte bara är ett rykte? För ett par år sen cirkulerade det ett om att hennes gudson var rollspelare, och hon skrev på Sverok-listan att "det är han inte, och att påstå något sådant är en kränkning mot både mig och min gudson."

--
Åke
 

Hjonas

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
128
Location
Örebro
Nja, det var en kompis som hade hittat detta faktum på nån lajvsida tror jag bestämt. Och jag tror faktiskt inte att han hittade på.

/Mvh Jonas Carlsson

[ Excutioner - Slayer of the light. Desecrator, Violator, Devastator - Messenger of Death ]
 
Top