Nekromanti Codex på nätet???

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Det är frågan..
De borde ju ha fått upp Codex 2 vid det här laget...
Framtiden får väl utvisa.. Ingen hamnar nog i ekonomisk kris av att köpa den
tryckta varianten (däremot gör mina internet vanor att jag hamnar i en sådan
=), men det skulle vara smidigt om man snabbt och lätt kan ladda ner olika
artiklar och sedan sätta ihop t.ex. alla mundana artiklar i ett litet häfte
där allt är samlat....

WHaLe
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Tanken med iCODEX är att den inte skall konkurrera med pappersvarianten utan komplementera den.

Vilka artiklar (eller hela nummer) som kommer att komma upp för nedladdning får framtiden utvisa, men det kommer garanterat att bli fler.

//Mmm
-Allt brunt är inte choklad
 

Ola

Swordsman
Joined
10 Apr 2000
Messages
491
Location
Göteborg, Sverige
Re: Codex på nätet?

Codex kommer att läggas ut varefter numren blir utsålda. Vi har ett fåtal ex av nr 1 kvar, något fler av nr 2. Men det dröjer nog inte så länge innan Codex nr 2 läggs upp som pdf.

Just nu arbetar jag med det sista på Codex 004, som blir 52 sidor tjock! Varav 28 sidor 4-färg och 20 sidor sv/v. Det blir mer beskrivning av Mundana - nämligen Tokon, ett nytt yrke till N2, du kan avgöra din status som Eon fanatiker genom att svara på frågor, en Eon affisch i mittuppslaget, vi har tittat närmare på Diablo 2 och Vampire, m.m. m.m.

Prenumererar du inte, så surfa direkt till http://www.icodex.nu och anmäl ditt intresse. Det kostar 110 kr för sex nummer. Fortsätter tidningen att svälla så kanske vi måste höja priset lite, men börjar du din prenumeration nu så är du skyddad mot sånt ;-)

Med vänlig hälsning!

Ola Nilsson
Neogames

Neogames
 
Top