WRNU Citat-funktionen blir bara bättre och bättre!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
Förutom att man enkelt kan citera flera personer genom att klicka reply på alla inlägg man vill citera, så kan man citera på enbart utvalda delar av ett inlägg genom att helt enkelt markera texten man vill citera, så poppar det upp en specific "replyknapp" bara för det!

Man behöver inte ens sitta och redigera citatet för att få de bitarna man vill ha!!!

Jag älskar det här nya forumet!
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
Själv tycker jag den här funktionaliteten är skitirriterande, eftersom jag har för vana att sitta och markera random text i inlägg jag läser - ofta genom att dubbelklicka på delar av texten för att markera allt. Och så råkar man plötsligt klicka "reply" och vips så är man längst ner på sidan och har börjat skriva ett svar på random del av ett inlägg.

Übereil, som skakar sin gubbkäpp i teknikernas generella riktning
 

Makaron

Veteran
Joined
6 Sep 2016
Messages
145
Det enda som skulle göra det bättre, är om antingen "reply" bara sparade vad man markerat, eller om man hade separat "citera" ("quote"), så att man kan markera och spara vad man vill kommentera medan man läser, för att sen komma ner till svarslådan och börja skriva alla smarta svar (utan en massa hoppande upp och ner).

Men jo, störtskönt.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Själv tycker jag den här funktionaliteten är skitirriterande …
I feel ya man, satt och kikade igår om det gick att slå av för jag åker också ofrivillig jojo. :gremsuck:
 
Top