Nekromanti chat?

G

Guest

Guest
finns det någon rollspels chat där man kan få och ge hjälp till rollspelsbyggare där ni brukar va? och i så fall när brukar ni va där? och vilken adress? det e nog lättare att chatta för då behöver man inte vänta 24 timmar på svar :)

/jenz
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
du skulle kunna gå in på #fallout-rpg eller #rollspel
på undernet... (IRC alltså)

/Dr_Morbid

errare humanum est - det är mänskligt att fela
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Tycker det är konstigt att inte rollspel.nu har en chatt, det är ju nästan ett måste.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

Ingolf X

Veteran
Joined
22 Aug 2000
Messages
33
Location
Sollentuna, Sverige
En rollspelschatt skulle faktiskt underlätta. Forumet gör att man kan komma in närsomhelst och kolla om man har fått svar på det man behöver veta.
En chatt skulle hjälpa till rejält, men det jobbiga är ju att det alltid finns oseriösa filurer (ok, jag kan vara oseriös jag också) som ställer till det.
Men vad jag har sett på det här forumet så finns det ingen som är direkt stötande oseriös, så en chatt kanske skulle fungera...

Ingolf - En gudabenådning...
 

Ingolf X

Veteran
Joined
22 Aug 2000
Messages
33
Location
Sollentuna, Sverige
En rollspelschatt skulle faktiskt underlätta. Forumet gör att man kan komma in närsomhelst och kolla om man har fått svar på det man behöver veta.
Chatten skulle hjälpa till rejält, men det jobbiga är ju att det alltid finns oseriösa filurer (ok, jag kan vara oseriös jag också) som ställer till det.
Men vad jag har sett på det här forumet så finns det ingen som är direkt stötande oseriös, så en chatt kanske skulle fungera...

Ingolf - En gudabenådning...
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
#rpgonline på IRCnet är så nära en officiell rollspel.nu chat man kan komma. Där återfinner man rollspel.nus redaktörer, Krille och en hoper andra personer.



Daniel "Warduke" Schenström
 
Top