Nekromanti Bytes: Stora-bytar-minis-dagen

ForgottenRealms

Veteran
Joined
17 Jan 2002
Messages
140
Hej,

Tänkte kolla om ni i Stockholmsområdet (och övriga platser för den delen också) skulle vilja träffas och byta D&D minis någon dag framöver. Är säker på att många sitter med figurer dem vill byta men inte kommer till skott.

Någon veckodag efter arbetstid centralt i Stockholm över en öl låter som en möjlig idé. Kom gärna med förslag.

Mina figurer finner ni på på denna sida.
 

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Alla sätt som hjälper till att hitta de minis man saknar och att bli av med de överflödiga verkar bra.

Jag får passa på att presentera aktuellt figurbestånd:
Dessa vill jag ha:
Harbinger: Earth elemental R, Lizardfolk U, Bearded devil R, Displacer beast R, Wight U, Wraith R, Drow cleric of Lolth R, Drow fighter U, Gnoll U, Fire elemental R, Ogre R

Dragoneye: Cleric of Nerull U, Hobgoblin warrior C, Drow warrior, Large red dragon (young) R, Ogre ravager R

Archfiends: Medium earth elemental U, Clay golem R, Bone devil R, Erinyes R, Aspect of Orcus R, Drow sergeant U, Hill giant R, Vrock R

Giants of Legend: Fire giant R, Quasit U, Stone golem R, Behir R, Huge red dragon R, Frost giant R, Drow fighter U

Aberrations: Cleric of St Cuthbert U, Wyvern R, Green dragon R, Mind flayer telepath R, Yuan-ti abomination R, Orc sergeant U

Deathknell: Death knight R, Griffon R, Aspect of Nerull R, Beholder R, Large blue dragon R, Skul-crusher ogre U, Warpriest of Hextor R, Flind captain U, Ettin R, Zombie white dragon R

Å dessa kan jag byta bort:
Dragoneye: Stonechild C (LG) 2 st, Copper samurai U (CG), Halfling outrider R (CG), Baaz draco-nian C (LE)

Archfiends: Soldier of Cormyr C (LG), Catfolk C (CG) 2 st, Cultist of the dragon C CE, Cursed spirit C (CE)

Giants of Legend: Sword of glory U (LG) 2 st, Warforged fighter U (LG) 2 st, Aramil adventurer U (LG/CG) 3 st, Eberk adventurer U (LG/CG) 2 st, Medium astral construct C (CG) 3 st, Crucian U (LG/LE), Blue C (LE), Lareth the beautiful R (CE), Tanarukk C (CE) 4 st, Huge Cloud giant U (LG/CG), Huge fiendish tyrannosaurus U (CE) 2 st

Aberrations: Anvil of thunder U (LG), Rhek U (LG), Longtooth barbarian U (CG), Half-illithid liz-ardfolk U (LE), Mountain orc C (CE)

Deathknell: Dwarf caver U (LG) 2 st, Gold dragon R (LG), Celestial dire badger C (LG/CG) 2 st, Catfolk wilder U (CG), Goliath barbarian R (CG) 2 st, Ibixian C (CG), Wood Woad U (CG/CE), Kruthik hatchling C (LE)2 st, Forest troll U (CE)

(Mattias
 
Top