Burning wheel online

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Kan du måndagar jämna veckor @Xyas ? Om så ta platsen du så passar jag, jag spelar ju BW varannan vecka och snart antagligen BE också, världen blir ju lyckligare ju mer folk som spelar BW inte hur mycket BW just jag får spela. :)
Jag kan bara ojämna veckor :( Men tack i alla fall.
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
Innan jag hivar in min hatt 100% måste jag dock ha lite koll på vad för big picture-stuff du tänker på och vad det är för längd på kampanj du överväger osv? Utan det är det svårt att säga ja 100% mer än att en dag passar. Eller är det det du tänkte vi börjar rota i 31:a?

Men ska kolla den måndag 31a, har för mig det var något just den helgen men kan ha rört ihop det.
 

Loffeboll

Veteran
Joined
11 Mar 2019
Messages
160
Innan jag hivar in min hatt 100% måste jag dock ha lite koll på vad för big picture-stuff du tänker på och vad det är för längd på kampanj du överväger osv? Utan det är det svårt att säga ja 100% mer än att en dag passar. Eller är det det du tänkte vi börjar rota i 31:a?

Men ska kolla den måndag 31a, har för mig det var något just den helgen men kan ha rört ihop det.
Jo precis, tänkte att vi kunde ha en session 0 och spåna setting, situation och karaktärskoncept. Alternativt att ta det över discord fram till dess, men jag skulle gärna vilja veta lite mer om vad ni är intresserade av innan jag börjar spåna iväg för mycket. Angående längd så är mitt mål att köra typ 5 sessioner och sedan utvärdera hur det funkar.
 
Top