Nån som vet om det går att få tag på alla bumbibjörnar avsnitten någonstans? Finns det några avsnitt på dvd?
Fick serien något riktigt slut och om så var fallet hur slutade den?
Jag bara spånade vidare på tråden om hur de reste och gjorde en traditionell road movie av det. Bumbiversionen av Easy rider: Bumbi rider (vilket iofs låter mer som en billig tysk porrfilm...).
Jo, så var det nog. De hade alltid lite av mystiska bohemer till trädkramare över sig. Också hade de ju en trollkarl som körde värsta new age grejerna, så det var nog inte konstigt att de hittade en bättre använding av bumibärs buskarna.
det vet jag tyvärr inte jag har bara en känsla av att de var något av de sista avsnitten... tror jag...
har ett hemma på kasset, tror jag om den inte blivit överspelat, då ondingen och hans mini troll-eller-vad-de-nu-är är uppe och bråkar i ett berg med massa snö... mycket roligt avsnitt
Det är emot alla regler att tecknade serier ska sluta. De är till för att de små barnen ska hjärntvättas i evinnerliga tider och sedan studsa runt och sjunga fåniga små sånger.
Det är emot alla regler att tecknade serier ska sluta. De är till för att de små barnen ska hjärntvättas i evinnerliga tider och sedan studsa runt och sjunga fåniga små sånger.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.