Nekromanti brettonias nya regelbok?

jerker.

Veteran
Joined
22 Jun 2003
Messages
18
Location
utanför Borås
hej eller nu gör jag premiär i det allmänna spelforumet :gremgrin:jippie :gremgrin:
vad jag undrade var:

1.när kommer brettonias nya regelbok?
2.kommer det nya gubbar med?
3.är det något roligt jag missat med bågskyttarna för dom suger ju verkligensom dom är nu
4.någon bra brettoniataktik?

jag såg matrix revolutions i går och dom där robotarna skulle passa fint i WH40K

(jag är ganska ny på warhammer och har inte så bra koll)
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
1.när kommer brettonias nya regelbok?
den kommer när den kommer, men jag har hört att nån gång vid jul är det planerat.

2.kommer det nya gubbar med?
jajamen! The Green Knight har blivit omgjord, bland annat. Men här gäller regeln vänta och se. :gremtongue:

3.är det något roligt jag missat med bågskyttarna för dom suger ju verkligensom dom är nu
... live with it.

och fråga #4 kommer jag inte ens att svara på, så det så. var man för sig själv! :gremwink:
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
skall ju komma ett nytt lag snart(eller har kommit är inte säker på det) som är en del av empire har jag för mig som skall vara någon form av vildar(kan vara lite coolt)

det som jag stör mig mest på är att wood elf får sin bok först nästa höst, grr
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
wood elves är ju ett av de coolaste lagen i warhammer
jamenar, deras terrorist anfall är ju grymma, mm bågskyttar

sedan har de coola skirmish gubbar
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
nää... har aldrig gillat wood elves... hoppas de dumpar charioten till nya utgåvan, då kan jag faktiskt tänka mig att acceptera dem... själv föredrar jag döda saker.
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
counts, givetvis. fick aldrig nån känsla av "woohoo" när jag läste igenom khemri-boken. :gremtongue: sen att det finns människor som inte kan uttala counts, utan tar bort o:et är ju en annan sak... :gremlaugh:
 
Top