SÄLJES Brädspel, datorspel och musik för samlarna

Kungfetti

Veteran
Joined
14 Nov 2012
Messages
118
Location
Höganäs
Rensar bland dyrgriparna.

Brädspel (för retrogamers):
Alga Universums härskare -87, komplett.
När Alga översatte Cosmic Encounter blev det Universums härskare. Spelet har kommit ut ett antal gånger till sen dess med reglerna i stort sett oförändrade. Men det här är den gamla goda där det är en ras som är uppenbart mycket bättre (minns inte vilken, zombies kanske?).
300kr

Spank the Monkey + Expansion Cash is Kong, komplett, spelat skick.
Ett av de klassiska svenska kortspelen som började som ett dioramaspel i 3d som turnerade konvent där målet är att bygga ett torn av skrot för att komma åt och smiska apan som härjar på soptippen. Fluffet är enbart för att få till en ekivok ordvits som titel. Klassiskt 00-talsspel med bash the leader och ingen tidsbegränsning. Minns med nostalgi ett evighetsparti på fem spelare som höll på i tre timmar. Oklart om vi någonsin spelade med expansionen.
300kr

Datorspel (för retrogamers)
Vampire the Masquerade - Redemption
Windows95-spel på dubbel-cd med tjock manual.
Nu har du chansen att spela det klassiska vampyrrollspelet! Börja din bana som den fallne korsriddaren Christof i 1400-talets Prag och fajtas hela vägen fram till "nutidens" New York. Kanske det ägigaste spelet ever. När du har spelat kampanjen kan du tvinga dina vänner att skaffa det med för att skapa egna rollspelsäventyr i den sjukt komplicerade spelledarmodulen. Säljer enbart för att jag saknar cdspelare och tid.
200kr

Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth
Windows XP-spel på dubbel-cd med tunn manual i DVD-fodral.
Här är chansen att försöka ta sig helskinnad från (New Englands Lomma) Innsmouth efter skymning efter att ha försökt övernatta på hotellet. Ett klassiskt skräckspel där du inte har någon healthbar utan bara ser sämre och hör pulsen dunka när du blir skadad. Är du lika känslig för jump scares och obehagliga röstskådisar som jag kommer du att skita knäck. Säljer enbart för att jag saknar cdspelare och tid och har det till xbox med.
200kr

CD
Philippe Bordonado [MMIV]
Den officiella Mutant - Undergångens arvtagare-musiken på old school CD-skiva. Kom i stämning för att bli överfallen av rubbitar eller slaktad av terrorrobotar med den här instrumentala klassikern.
200kr
 
Top