Nekromanti borttagna inlägg

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Har ni nån koll över vilka inlägg som ni har tagit bort?
Jag hittar inte ett inlägg jag gjorde i början detta nya forum. Era *** , har ni tagit bort det?
Allt jag gjorde va ju att citera Blind Guardian.
Tog ni bort hela tråden om Spelarens Handbok?

/Sir Foilan - har lite svårt att hitta....

"Blessed are the cheesemakers"
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Det finns en tråd om Spelarens Handbok i Eon forumet.

Om du inte hittat nåt gammalt inlägg så kan du använda den imminenta sökfunktionen. Jag sökte på 'Spelarens Handbok' i Eon forumet och fann genast en klase inlägg.

Sen om det var rätt inlägg det får du själv avgöra.

Om du fortfarande saknar en tråd så beklagar vi. Det kan hända att vi flyttar trådar från ett forum till ett mer passande forum. Trådar tar vi bara bort om det är rent olämpliga/olagliga eller på annat sätt stötande innehåll i dem, så jag tror inte att nån tagit bort inlägg om Spelarens Handbok. Den kan dock ha flyttats till Eon om den tråden fanns nån annanstans innan ...

//Mmm
-Allt brunt är inte choklad
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag kan också erkänna att jag tagit bort en del inlägg som varit låsta i en viss tid. Dessa innehöll ingenting av värde, och kunde således strykas.

/Azagthoth
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: borttagna inlägg (+ en fråga)

Jag kan också erkänna att jag tagit bort en del inlägg som varit låsta i en viss tid. Dessa innehöll ingenting av värde, och kunde således strykas.

Skönt med personer som kan erkänna...

Frågan...Man kan ju ändra sina inlägg, om man skrivit fel...hur länge finns denna möjlighet på ett visst inlägg, finns det någon tidsgräns...

Tycker det borde finnas det annars, t.ex. inom 1 timme kan man ändra, men inte sedan.

Riddaren - som har lyckats ändra ett av sina inlägg för lääänge sedan
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
skyldig

Det är väl du som är den skyldige då. Tycket att det var fel av dig att ta bort tråden (eller trådar i allmänhet). Okey att ni (du) låser trådar ibland, men de borde ju få vara kvar. Om du inte tyckte att det innehöll ngt av värde så är det ju bara att ignorera.
hmmmm, blev lite irriterad nu.

"Dessa innehöll ingenting av värde, och kunde således strykas."
Är det inte det låsningen är till för? Hmpf, strykas. det är som att ta bort en bit av historien bara för att dn "inte var viktig".

/Sir Foilan - va är den där Azagthoth för bister person egentligen

"Blessed are the cheesemakers"
 

Jake Steele

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
389
Location
Göteborg
Re: borttagna inlägg (+ en fråga)

Va? Kan man ändra inlägg som blev fel? Hur? Det skulle jag verkligen behövt veta på ett Eon inlägg som skrevs medan hjärnan var på reparation.

Kom på det och ändrar just nu. När man läser sitt eget brev fanns det en behändig "Redigera" knapp bredvid "Svara". Hmm, jag tittade aldrig på mina egna inlägg när de väl är uppe på forumet så det var väl därför jag missade det här.

Kan inte någon sammanställa en manual för oss (okej, bara mig) som inte förstår sådant där. Forum för dummies. Kanske kan någon som inte tillhör den hårt arbetande Redaktionen men ändå kan allt sådant där göra´t.

_öRn, ändrar för första gången
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Re: borttagna inlägg (+ en fråga)

Gå in i ditt meddelande och välj "Redigera".

/Sir Foilan - tycker att det är fusk

"Blessed are the cheesemakers"
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Re: borttagna inlägg (+ en fråga)

Vadå, har man skrivit fel skriver man så klart ett svart på sitt eget inlägg där man rättar till det, då kan man ju tillgodo räkna sig två inlägg istället för ett... /images/icons/wink.gif

/Gollum - som har en vän som heter Bobo

Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: borttagna inlägg (+ en fråga)

Jo, det vore kanske en idé att lägga in det på FAQ:n, det är en ganska bra funktion. Jag tror dock inte på att lägga till alltför mkt i FAQ:n, för då orkar inte folk läsa igenom den.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: skyldig

Det är väl du som är den skyldige då. Tycket att det var fel av dig att ta bort tråden (eller trådar i allmänhet). Okey att ni (du) låser trådar ibland, men de borde ju få vara kvar. Om du inte tyckte att det innehöll ngt av värde så är det ju bara att ignorera.

När det gäller inlägget om Spelarnas handbok så togs den bort pga av att ämnet började diskuteras i en ny tråd. Varför ha kvar den gamla som ingen skriver i när det finns en nyare tråd som får nya inlägg? Om alla forumanvändare skulle söka lite innan de skrev inlägg för att se om ämnet redan diskuteras någonstans så skulle detta problem inte uppstå.

Är det inte det låsningen är till för?

Först ja. Sedan kan man gott och väl ta bort dem.

/Azagthoth - bister
 
Top