Nekromanti Bloodthirster, Warhammer!

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Idag fick 12 savage orcs en Bloodthirster att fly sin väg i Warhammer Fantasy Battles! /images/icons/smile.gif

(Sedan hände en massa andra saker också, som ett gäng skaven som stod emot horder av odöda.. Slaktade dom alla utan att förlora så mycket.. Och en warpfire-thrower som grillade.. "Good, bad.. Im the rat with the warpfire!"
Slutligen ett gäng gutter runners [infiltratör-råttor] som lyckades väldigt väl med att smyga runt bakom fiendelinjer, och faktiskt även pepprade ovan nämnda Bloodthirster med kaststjärnor, samt goblin fanatics som inte ens stannar för byggnader.. /images/icons/smile.gif Om det inte är uppenbart så var det Skaven + Orcs VS Undead + Demon hosts)



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Va? En bloodthirster som flyr på grund av några savage orcs? Det låter nästan för otroligt för att vara sant! Annat hade det varit om du hade kört mot min Chaos warrior armé, då hade du åkt på stryk kan jag säga det. Khorne & Tzeentch, det är vad jag spelar!


Blood for the blood god!
Souls for the changer of ways!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Men om du Caen skulle spela mot min Night Goblin amré så skulle du få pisk... De är uppbakade av liet Snottlings samt liet Forest Goblins men det gör väl inget??
Glömde jag sägga trollen??
nä nä Night Goblins Fanatics krossar allt

---------
-Netfeed-
---------
I scream, you scream, all scream for Ice-cream
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Fanatics

nä nä Night Goblins Fanatics krossar allt

Sant. Senaste gången krossade dom en hydda. /images/icons/smile.gif



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
No way, min chaosarmé skulle grilla dig( bokstavligt talat, jag har allierat in flamers som rare) så det tror jag inte på. Seriöst, jag är sällsynt nöjd med destruktopotentialen i min armé....... Fast du har ju och andra sidan mycket mer modeller, så du kanske skulle vinna på ren och sheer size





Chaos/ Få men bra på spelplan!

Blood for the bloodgod!
Souls for the changer of ways!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Fanatics

<I>"Sant. Senaste gången krossade dom en hydda."</I>

När några kompisar spelade krossade de 2 rader av deras
egna /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Fast inga av era arméer skulle ha en chans mot mitt orchiska, 16-manna Blood Bowl-lag. /images/icons/wink.gif

/[color:green]Han</font color=green> som bara var tvungen
 
Top