Basenanji Guardian of the galaxy Joined 4 Nov 2002 Messages 11,179 Saturday at 10:54 #1 God fortsättning varulvsklubben! Idag blir det premiär för mig att spela ”Blood on the Clocktower”! Får se om mina tjugo år i textformatet hjälper eller stjälper! Attachments IMG_2739.jpeg 1.7 MB · Views: 10
God fortsättning varulvsklubben! Idag blir det premiär för mig att spela ”Blood on the Clocktower”! Får se om mina tjugo år i textformatet hjälper eller stjälper!
Basenanji Guardian of the galaxy Joined 4 Nov 2002 Messages 11,179 Saturday at 12:31 #2 …snabb sorti gick skitdåligt haha, jag suger verkligen som scum…
Hägerstrand För sexig för att vara bybo Joined 2 Dec 2022 Messages 3,243 Saturday at 12:44 #3 Basenanji said: …snabb sorti gick skitdåligt haha, jag suger verkligen som scum… Click to expand... Outade du siare? Man ska alltid outa siare.
Basenanji said: …snabb sorti gick skitdåligt haha, jag suger verkligen som scum… Click to expand... Outade du siare? Man ska alltid outa siare.
Hägerstrand För sexig för att vara bybo Joined 2 Dec 2022 Messages 3,243 Saturday at 12:49 #4 Hägerstrand said: Outade du siare? Man ska alltid outa siare. Click to expand...
Sidd ”Bybo” Joined 13 Dec 2016 Messages 6,003 Location Oktoberlandet Saturday at 12:51 #5 Basenanji said: …snabb sorti gick skitdåligt haha, jag suger verkligen som scum… Click to expand... …blev du värvad?
Basenanji said: …snabb sorti gick skitdåligt haha, jag suger verkligen som scum… Click to expand... …blev du värvad?
Basenanji Guardian of the galaxy Joined 4 Nov 2002 Messages 11,179 Saturday at 13:57 #6 Jag blev scum och spelade alltför vågat på att ”visa sig vara bybo” varpå alla genast blev misstänksamma. Plus att jag röstade på en roll som hade följande helt sjukt obalanserade roll111!!!!1!!11: ”Om en bybo röstar på dig dör den” …och eftersom jag inte dog fattade alla att jag var scum…
Jag blev scum och spelade alltför vågat på att ”visa sig vara bybo” varpå alla genast blev misstänksamma. Plus att jag röstade på en roll som hade följande helt sjukt obalanserade roll111!!!!1!!11: ”Om en bybo röstar på dig dör den” …och eftersom jag inte dog fattade alla att jag var scum…
Brynolf Noga utvald snuskhummer Joined 11 Oct 2003 Messages 6,161 Location Stockholmstrakten Saturday at 15:08 #7 Jaså du var framme och kladdade på oskulden? Ut med dig, snuskhummer!
Basenanji Guardian of the galaxy Joined 4 Nov 2002 Messages 11,179 Saturday at 20:38 #8 Brynolf said: Jaså du var framme och kladdade på oskulden? Ut med dig, snuskhummer! Click to expand... Det är ett spel @Brynolf Ett spel! Last edited: Saturday at 21:39
Brynolf said: Jaså du var framme och kladdade på oskulden? Ut med dig, snuskhummer! Click to expand... Det är ett spel @Brynolf Ett spel!