Bläck! Är det klart än? Hur får jag tag på det?

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
@DeBracy! Jag är trött på att varje gång utlänningar frågar om svenska fantasyspel så måste jag säga att nä, Sverige har tyvärr inget bra frantasyspel att erbjuda. Det är pinsamt! Så det är dags att du levererar. Jag vill ha Bläck, så att jag kan stå rakryggad inför utlänningarna och även ha något att erbjuda de konstiga kufar som kommer till Indierummet och vill spela fantasy (det hände en gång, och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga till dem).
 

afUttermark

Swashbuckler
Joined
17 Oct 2011
Messages
1,988
Lär dig ljuga och pracka på dina utländska vänner vaniljrollspel och inte sådana där hardcoregrejer som du gillar. Eon, symbaroum och kopparhavet tex
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
(Det är såklart bara så att jag tycker att det är bra, att jag kom att tänka på det häromdagen, och att jag tycker att det vore kul om det fanns tillgängligt. Inte menat att stressa dig!)
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,381
Location
Helsingborg
Är det här en gammal version?

 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Oj, shit, uh...

Återkommer.
Fast det är ju bra om du inte ger ut det, utan att det är en pdf som man får fråga dig personligen om eller någon som har den, för annars känns det ju inte riktigt indie. (Och Genesis kanske inte är den som borde prata om att göra klart grejer snabbt :) ) Det sagt så blev jag också nyfiken på det.
 
Top