Nekromanti Bilder...?

Gurrasthlm

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
5
Location
Stockholm
Tjo!

Jag tycker att bilder är lika självklart viktiga till ett spel som ett fungerande system (nåja - vi ha alla olika värderingar)
Och jag kan förstå om det är många som sitter utan "orginal" bilder till sina projekt.
Det är självklar mycket som inte går till press och aldrig kommer att lämna datorn - Men några fin fina bilder kan ändå höja ett spel en grad. - Så - Om någon vill piffa upp sitt spel och behöver en grafiker för monster, hjältar, vapen eller kartor så finns jag här!
Det skulle vara trevligt om Du jobbade på något som inte kommer att hamna på hyllan om en vecka.
Övrigt så tycker jag om historia. Då tänker jag på påhittad historia om riken, länder, lagar och stadsskick - Jag hoppas att någon ska ha nytta av mig för det är inte lätt att vara arbetslös.

Jag bifogar en bild som exempel - säg till om Du vill ha fler "arbestprov" =)

Tjing!
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Tyvärr inget jobb

Jag har tyvärr inget jobb att erbjuda, men jag måste säga att du har en skön stil. Kan mycket väl tänka mig att någon nappar. Då och då poppar det upp någon som behöver hjälp. Lönen däremot är jag lite tveksam till. Men man måste kanske börja på botten. Annars så kan du ju skicka lite arbetsprover till diverse företag också (om du nu inte redan gjort det).

Lägg gärna upp fler bilder som vi kan njuta av.

Lycka till!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Jag tycker att bilder är lika självklart viktiga till ett spel som ett fungerande system (nåja - vi ha alla olika värderingar)

Jag håller med. Det är genom bilderna man sätter stämningen i rollspelet. Vilka villkor arbetar du på?
Räcker det med att man sätter ditt namn på tacksidan eller vill du ha pengar också? /images/icons/wink.gif
 

Gurrasthlm

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
5
Location
Stockholm
Re: Tyvärr inget jobb

Meh! Jag har väll aldrig sagt något om pengar! Neh usch neh - Självklar så jobbar jag gratis! Jag är en glad amatör =)
Så länge man får ha sin lilla signatur vid sidan av bilden sä ska man vara jätte nöjd.

// G.
 

keno

Veteran
Joined
13 Nov 2001
Messages
118
Location
Stockholm
Jag har nåt.

jag håller på med ett seriöst projekt. Ett Harry Potter rollspel.
Har du läst böckerna? Hör av dig om du skulle kunna tänka dig att rita en bild eller hundra :gremsmile:
 

Targon

Hero
Joined
29 Jun 2000
Messages
1,667
Location
Lund
Re: Jag har nåt.

jag håller på med ett seriöst projekt. Ett Harry Potter rollspel.

Varför inte i stället göra något som ingen annan redan har tänkt på?
 
Top