Nekromanti Bilder till nya numret

Rikard J

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
109
Location
Borlänge
Har fått lite artiklar som ska sättas och vi har lite behov av bilder och vi undrar om någon kan fixa detta.
1. Vi behöver bilder på och av Åke Rosenius för en intervju med denne som eventuellt ska vara med i kommande nummer av COdex.
2. Bilder från Tolkiens Midgård, allt är av intresse, huvudsaken är att vi får använda det i Codex.
3. Alla andra bilder (Vi på layout älskar att ha bilder att välja och vraka mellan så om du är en tecknare/målare så får du gärna göra en bildCD och skicka till oss. Upplösning är 300dpi för färgbilder och 600dpi för streckoriginal och filformatet ska vara .tif) Kom ihåg att skriva en txt-fil som medföljer cdn som talar om vem som gjort bilderna samt hur de får användas med tanke på beskärningar, utfall och förändringar i allmänhet.

Skicka till:
Rikard Jespersen
regnbågsgatan 12b
78453 Borlänge

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag har faktiskt en tecknare som kommer på besök imorgon för att snoka lite i mina rollspelsböcker...

Han kan säkert få ihop något, men det tar nog ett tag...

chrull
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,007
Location
Bureå
HALO!

Jag har en cd med inscannade bilder till en samling star wars texter som skulle med i detta nummer. Ola har fått texterna, men bilderna ska alltså skickas till er/dig? Väntar på svar innan jag skickar skivan.

MTFBWY

-Daniel
 

Rikard J

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
109
Location
Borlänge
Ja, att skicka bilderna till oss verkar vara det rimligaste. OM Ola har andra åsikter återstår dock att se... Men, nja, nej bilderna ska till oss.
Rikard Jespersen
regnbågsgatan 12b
78453 Borlänge

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)
 
Top