Varulv [BH III] - R2

Ja det.är just det.
Jag har intenuppfattat honom som lika grävande/analyserande som normalt
Mest dåligt med tid pga att bröllopsgäster som rest hit inte fattar att bröllop är slut när bröllop är slut. Nu är jag och åker häst och vagn på friluftsmuseer 😄

sakta i backarna galningar, Big mama sa att hon trodde att spelet inte startat för att hon inte fått nåt pm.

Läs vad hag skriver i stället för att få era fördomar besannade.

Morsan skrev:

Hej Hej, omgångens sämsta spelare här!

Jag fick aldrig något PM efter SLs avslag (helt förståeliga) så jag gick och gjorde annat i livet. Så skrev jag till honom nyss ang läktartråden och då fick jag veta att jag visst är med i spel.

Jag blir det stor dököttet som ni ha kvar eller offra, det blir fortsatt dålig aktivitet pga att jag jobbar (några måste hålla landet igång) samt restaurang imorgon.

Eller har jag blivit värvad av en av sidorna!?! Det kan ni ta och fundera på.

Nu ska jag göra lite underverk på 10 minuter.

http://www.rollspel.nu/threads/bh-iii-r1.87899/post-1416481

Morsan skrev:

Hej Hej, omgångens sämsta spelare här!

Jag fick aldrig något PM efter SLs avslag (helt förståeliga) så jag gick och gjorde annat i livet. Så skrev jag till honom nyss ang läktartråden och då fick jag veta att jag visst är med i spel.

Jag blir det stor dököttet som ni ha kvar eller offra, det blir fortsatt dålig aktivitet pga att jag jobbar (några måste hålla landet igång) samt restaurang imorgon.

Eller har jag blivit värvad av en av sidorna!?! Det kan ni ta och fundera på.

Nu ska jag göra lite underverk på 10 minuter.

http://www.rollspel.nu/threads/bh-iii-r1.87899/post-1416481
Så vad menar du skulle vara relevansen här då?

Hur ser ni på att Caesar fick åtta sestertroreteteier extra mot att Big Mama fick vara med + Big Mama menar att hon aldrig fick något PM?

Men Basse, vad menar du med "Hur ser ni på att ... Big Mama menar att hon aldrig fick något PM?"

Vad är du ute efter där? Vi vet att BM var bybo, vi vet (ju) att vaniljbybor inte får PM, vad finns det att "se på" här?

Och varför "Big Mama menar", varför skulle hon ljuga? Vi vet ju också att hon är bybo. Vad är det för PM hon skulle ha fått?

(Full disclamer: jag reagerade också som Anthrox på ditt inlägg, men jag är nog inte så säker på att det måste vara ulv-drumlande)

Men Basse, vad menar du med "Hur ser ni på att ... Big Mama menar att hon aldrig fick något PM?"

Vad är du ute efter där? Vi vet att BM var bybo, vi vet (ju) att vaniljbybor inte får PM, vad finns det att "se på" här?

Och varför "Big Mama menar", varför skulle hon ljuga? Vi vet ju också att hon är bybo. Vad är det för PM hon skulle ha fått?

(Full disclamer: jag reagerade också som Anthrox på ditt inlägg, men jag är nog inte så säker på att det måste vara ulv-drumlande)
Alltså jag börjar lura på om det är tre ulvar som räknade med att morsan skulle bli autogrönad. Hennes märkliga entré väckte väl inga direkta frågor? Samma med Fjodors passiva stil.

Eller är det Brynolf som försöker göra en LJS Larsson?

Har läst R1 och folk hår på Big mama rätt rejält när hon kliver in i spel. Dock inte Sysp.

@Sysp hur såg du på Big mamas entré?

Har läst R1 och folk hår på Big mama rätt rejält när hon kliver in i spel. Dock inte Sysp.

@Sysp hur såg du på Big mamas entré?
Kan du inte svara på frågorna istället? Vad är det som är relevant med att BM inte fick PM? Varför gräver vi i en grön spelare?

Alltså jag börjar lura på om det är tre ulvar som räknade med att morsan skulle bli autogrönad. Hennes märkliga entré väckte väl inga direkta frågor? Samma med Fjodors passiva stil.

Eller är det Brynolf som försöker göra en LJS Larsson?

Alltså, jag fattar ingenting av det här inlägget. Dels förstår jag inte hur det svarar på det jag frågar om och dels begriper jag inte vad du menar med "tre ulvar som räknade med att morsan skulle bli autogrönad"*

(* Det är, givet bautastenen på Stradh, väldigt osannolikt att det skulle vara tre ulvar. Jag skulle säga att det nog är mer fringe än soloulv i det här läget. Och: menar du att BM var en av ulvarna? Eller varför räknar ulvarna med att hon skulle bli autogrönad?)

Det är, så att säga, rena grekiskan för mig

Back