@Brynolf och
@StradhLestat vad är grejen med Hägern? Vad är det som gör att ni väljer att lägga röster på honom?
Basse kan jag ändå köpa på ett sätt. Hade honom själv som tveksam tillsammans med Impe, får se hur spelet utvecklar sig.
Skulle gärna vilja se mer av BM i spel, känner att jag inte riktigt fått kläm på henne. Vet att Sidd låg på henne i början av förra rundan, samtidigt som hon gick i starkt försvar för Sidd i slutet av den rundan. Kan det vara ett försök av en ulv att gå i försvar för en bybo för att själv verka oskyldig? Jag vet inte, det känns som ett orimligt antagande, men fattat från andra spel att det kan vara en strategi. Osäker, kan säkert missförstått något, men håller kvar den tanken en stund. Kommer dock hålla ögonen på BM nu.
Slutligen,
@Basenanji har du lust att förklara dina misstankar mot Stradh? Vad är det du reagerat på som gör att du upplever denne som misstänksam? Är inte hundra på att jag hänger med på resonemanget? Är lika vilsen där som när det kommer till resonemanget runt Hägern.