Nekromanti Besviken

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag måste säga att jag är besviken på detta forum. Jag finner det svårt att överblicka, och onödigt mycket krångligare än det förra. Och var tog mitt älskade spelledarforum vägen?

- Ymir, kritisk idag
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
<I>Jag måste säga att jag är besviken på detta forum. Jag finner det svårt att överblicka, och onödigt mycket krångligare än det förra.
Och var tog mitt älskade spelledarforum vägen?</I>

Det försvann eftersom redaktörerna tyckte att det var onödigt eller nåt i den stilen har jag för mig.
Själv tycker jag tvärtom. Det är mycket lättare att överblicka här och se vilka som svarat på vilka inlägg.
Tycker däremot att det blivit svårare att se när man lagt in sina inlägg eftersom den där rutan blivit så liten.

/Erik, skvätter som en Cola-burk /images/icons/smile.gif

an'Lofir
Haunted by my own mind.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Trist att du inte gillar det nya forumet. Att du tycker att det är svårare att överblicka kan vara en tillfällig grej, själv kände jag mig väldigt bortkommen i början, men med tiden så lärde man sig.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
<cite>"Det försvann eftersom redaktörerna tyckte att det var onödigt eller nåt i den stilen har jag för mig."</CITE>

Det var snarare så att det var en överväldigande stor del av forumdeltagarna som inte ville ha det kvar därför att det var samma diskussioner där som i Rollspelsforumet vilket gjorde att diskussionerna bara blev splittrade. Själv har jag alltid tyckt att det var trevligt med bägge forumen, det var därför jag startade dem, men forumen är ju till för er användare och därför försöker vi uppfylla er viljor.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
I grunden ser ju forumet likadant ut som tidigare, så det måste precis som du säger vara en vanesak.

Dessutom tycker jag att det är positivit att de nya forumen är mer integrerade med varandra. Numera deltar jag i diskussioner på alla forum, medan jag annars bara brukar hänga på Eon och Neotech forumen...

/Emil
 

Örnie_UBBT

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
550
Location
London, England
Fast rätta mig om jag har fel, fyller inte "Rollspelsmakar"-forumet ungefär samma funktioner som gamla spelledarforumet? Åtminstone att döma av en del av diskussionerna där...
Själv gillar jag forumens nya upplägg - för mig har det bara blivit mer vanebildande...

mvh
Örnie
 
Top