entomophobiac
Pistoler & Mord
Är du The Horror? Vendetta? Defender? Vem är du?! För inatt sprättades ytterligare en oskyldig upp, sovandes bakom lås och bom, och vi är fortfarande inte klokare på hur detta vidunder -- som gömmer sig mitt ibland oss! -- kunnat ta sig in och lämna alla lås orörda, alla fönster stängda. Varför är Brom så tidig till frukosten varje morgon? Var det blodsrester i hans skägg? Och är det märkliga trollformler som viskas av skummisen vi kedjade upp i stallet?!
Det enda vi vet är att inatt dör nog någon mer...
###
Vet inte riktigt vad det här blev, men när jag för ett tag sedan insåg att det går utmärkt att klippa i enbladslösningar så uppstod resten längs vägen.
Egentligen är det kanske bara ett sätt att introducera min favorittyp av "PvP" och ändå låtsas att det rör sig om sword & sorcery fortfarande. Himlen, och min halvkassa laserskrivare, är det enda som sätter gränser.

Det enda vi vet är att inatt dör nog någon mer...
###
Vet inte riktigt vad det här blev, men när jag för ett tag sedan insåg att det går utmärkt att klippa i enbladslösningar så uppstod resten längs vägen.
Egentligen är det kanske bara ett sätt att introducera min favorittyp av "PvP" och ändå låtsas att det rör sig om sword & sorcery fortfarande. Himlen, och min halvkassa laserskrivare, är det enda som sätter gränser.