Nekromanti Bad Taste

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Är det någon som spelat detta finurliga spel från Svenil Games, eller återskapat filmen på något sätt?

Jag vet ju att ni alla älskar anekdoter, så får ni! /images/icons/smile.gif


Vi gjorde våra rollpersoner. En polis, en Gothare som gillade uteliv, en femåring med motorsåg, samt en form av gangster, och någon mer..
Detta var inte vanligt drägg dock! Dom var medlemmar av ZVOT! Nej inte SWAT, ZVOT! Nya Zeelands Vapen Och Trädgårdsklubb!

Alla medlemmar hade ett äckligt vapen samt ett våldsamt trädgårdsredskap: motorsåg, machete, trimmare, gräsklippare.. Någon funderade till och med på att skaffa en sådan där tång man plockar äpplen med för att knipsa av huvudet på folk! /images/icons/crazy.gif

Äventyret började. Det gick omedelbart upp för mig att vår SL skulle slänga fram några killar i blåa kläder som såg misstänkta ut, dom skulle slaktas, och sedan skulle det visa sig att dom var oskyldiga. För mig alltså. Inte för min kompis, Lynchar-Adam. Hans 5-åring sågade upp några, sedan blev det kamikaze-kärringar som sparkades ner för trappor, sprängladdningar, raketgevär.. En av spelarna tog SL kål på genom att lura honom att dricka någon.. eh.. kemisk sak va.. (Vår SL var en keminörd /images/icons/mad.gif som mobbade oss för att vi gick på den lätta! Dricka oxovetarydemolotan sådär lätt! /images/icons/frown.gif)
Sedan blev det hemfärd, med krypskytte på får på vägen hem, och en redig bilfajt med den sura bonden. En rollperson flög in med huvudet före i en lyktstolpe. Men han klarade sig. Det är ju
<font size=8>BAD TASTE!<font size=2>


/Arvidos, som sniffar salmiak just nu.. /images/icons/crazy.gif
(Ett tips: Nys inte samtidigt som ni äter lakritsfiskar!)
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
fett ös bara det att vi keminördar kommer att regera välrden ngn dag efter mössen, eftersom vi är nästa steg i evolutionen, taskigt av honom att bara döda en gubbe. men ananrs var det ett jävligt coolt äventyr =)

/Dr_Morbid
Troll är snyggare än människor
 
Top