Nekromanti Bådriks följe

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
För att fira återuppståndelsen av wrnu publiceras ett konkel-följe av rang.

Följet är döpt till Bådrik´s följe, och det tack vare att Bådrik är så otroligt smustig. Jag kan inte riktigt släppa hans hållning. Sug lite på den så förstår ni.

Karaktärer från vänster:
Bådrik Eksjö, Zarek Varulvsbane, Knögil Långfot, Palle Buksprätt, och Barek Falk.

Kan inte minnas vad detta var för grupp, men har en känsla av att det var en grupp smutsiga rövare eller liknande. Många bågmän i gruppen så högst troligt var deras måtto: "Be din sista bög, bågman".
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag blir så intresserad av att se bilden när du skriver på det sättet du gör, och berättar det du berättar, så det är lite synd att man inte kan se bilden :gremfrown:

Men, det ska inte stå "Be din sista bög, bågman", va? Fast det skulle vara rätt roligt iaf.

Anyhoo, när jag väl får se bilden så kommer jag säkert säga nåt i stil med "Fan, jag vill också kunna rita", "Ser roligt/skumt" eller "Haha, vilket jävla gäng!"
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tippar på att du kommer säga: "Mmm smustigt gäng.."

Be din sista bög, bågman är en klassisk replik som har följt med oss i flera år. Från början skulle det ju givet vara: "Be din sista bön, bågman"

Så blev det inte och så kommer det aldrig att bli. Jag vet inte riktigt varför bilden inte fungerar. Har sätt fler som inte funkar! Kanske blir ordning på det hela inom kort. Själv är jag noob så jag har ingen koll på vad som kan göras.
 
Top