Nekromanti Bästa kylen

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
De låter mycket och tar upp onödigt mycket plats kontra utrymmet i dem jämfört med en vettig kyl.

Det kräver dessutom att hela ditt kök följer samma stilguide, annars är det bara ett störande moment.

Your move.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Utom att den som chrull nämner är lite väl dominant så är den ju fantastisk utseendemässigt åtminstone. Mer än så kan jag inte uttala mig om. Får man posta bilder på andra saker man tycker är snygga i den här tråden?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,928
Location
Ludvika
kloptok;n142617 said:
Utom att den som chrull nämner är lite väl dominant så är den ju fantastisk utseendemässigt åtminstone.
Ja. Hade den bara varit lite större, och jag hade bott i en herrgård, så hade jag gärna haft en sån där bakom baren i loungen för att hålla groggvirket kallt.
 

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,151
Location
Lund
Max Raven;n142464 said:
Retro-design med rena linjer. Och den heter Smeg.

Your move, forumet.
Köp den!

Om jag/vi skulle göra om vårt kök hade en sån här kyl lätt varit på önskelistan om man bara hade gjort resten av köket i samma retro-stil. Jag älskar det.

Eller det rena stålborstade som jag också diggar men är så jävla svårt att hålla snyggt (blir snabbt en massa fula finger/handavtryck som syns alltför tydligt).

Cog.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
kloptok;n142617 said:
Utom att den som chrull nämner är lite väl dominant så är den ju fantastisk utseendemässigt åtminstone. Mer än så kan jag inte uttala mig om. Får man posta bilder på andra saker man tycker är snygga i den här tråden?
Som Lebouf säger: Just do it! ;)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Max Raven;n143268 said:
Som Lebouf säger: Just do it! ;)
Citerar du en Actual Cannibal i en tråd om kylskåp? Osmakligt. Ännu värre när du gör det som svar på en Actual Childeaters post.
Max, Klop och Shia, tre av samma sort?






... ;)
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
chrull;n143448 said:
Citerar du en Actual Cannibal i en tråd om kylskåp? Osmakligt. Ännu värre när du gör det som svar på en Actual Childeaters post.
Max, Klop och Shia, tre av samma sort?






... ;)
Bara en vanlig tisdag för mig. :)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,039
Location
Sthlm
jag har inte plats och fokus nog i mitt kök för en smeg. Idag skulle jag prioritera en TYST kyl över allt annat, efter som jag inte har några dörrar i dörrkarmarna mellan köket och rummet i mitt lilla hem.
 
Top