Nekromanti Automoderation?

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Eh... Nej!

Jag är inte direkt kyrklig av mig, men jag tycker också att det är rätt onödigt med inlägg som inte tjänar någonting till förutom att göra folk upprörda.

Och sedan finns det alltid någon som kan ta illa upp om man är lite o-öm av sig.

Jag tror att dom flesta håller med mig, och faktiskt vill ha det så som det är här på forumet.. Alltså ingen kyrka.


/Arvidos
Stolt riddare av nätet
Ridderlig respekt dock
 

Anakha

Warrior
Joined
19 May 2000
Messages
266
Location
Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Nor
Precis!

Jag håller med Arvidos, det är dumt att utrycka sig med en svordom i varje mening även om det är fråga om kritik.
Nu är väl jag lite skenhelig iförsig eftersom jag svär mycket själv, DOCK inte onödigt mycket här på forumet.

/Anakha
"Jag kom, jag såg, jag skrev ett inlägg"
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Detta kanske beror på att DoD-fantaster är mer hängivna beundrare än andra rollspelare? :)

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Silwer

Veteran
Joined
2 Apr 2009
Messages
89
Re: Hmmm

problemet är väl att en hel del av "gnällarna" på forumet bara gnäller, de är inte intreserade av att få svar om förändringar eller svar från konstruktörerna. De bara gnäller, jag kan inte fatta vad det gör för nytta, vore bättre att sitta hemma i garderoben och lida.
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Hmmm

"Men visst tål jag kritik. Och visst är jag van. Men jag är också van att välja vem jag umgås med, och om det här forumet utvecklas till en sandlåda där folk tycker att det är kul och okej att vara otrevliga mot varandra, så väljer jag helt enkelt bort det."

Precis vad jag menat hela tiden att många gör. Och något jag troligen snart kommer att göra. Det är inte längre mödan värt att sitta och läsa inläggen i forumet.


/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Kalil

Swordsman
Joined
13 Oct 2000
Messages
443
Location
Malmö
Eller att många DoD fantaster nyligen anser sig ha fått ett slag i ansiktet (DoD6) ?

/Kalil
 
Top