Nekromanti Artikelsök

Osbjer

Warrior
Joined
7 Jan 2007
Messages
355
Location
Inflyttad till Göteborg
Hej Anders och Tove!
Jag har prenumererat på Fenix i ett antal år nu och vet att jag i mina hyllor har jättemånga bra och användbara artiklar. När rätt tillfälle ges skulle jag behöva dra fram precis rätt tidning och hitta artikeln. Därför undrar jag om det finns någon artikelsök-funktion på er hemsida (jag kan alltså inte hitta någon) där man kan söka efter artiklar med olika sökparametrar och få som svar i vilket nummer artiklar som möter parametrarna är tryckta. Jag är alltså inte ute efter att själva artiklarna ska vara tillgängliga på hemsidan, bara en hänvisning till vilken tidning de är tryckta i.

/j
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Hej,

I vår webbutik http://www.åskfågeln.se kan du söka på artiklar och få fram vilka nummer den finns med i. Innehållsförteckningarna för varje nummer finns upplagda för varje enskild nummer vilket göra att du kan hitta alla artiklar eller recension med en enkel sökning.

/Anders & Tove
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,405
Location
Umeå
Någon borde göra en datagrej så man kan få fram och sortera och filtrera alla äventyr och artiklar, någon slags databas eller vad det nu kan heta. Kanske bara mata in allt i ett Excel ark eller liknande.
Ja jäklar vad jag vet vad jag snackar om :)
 
Top