Nekromanti Anmälningssida för rollspelssessioner

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Hej,

Jag vill börja jobba på expandera rollspelskretsen här i Ludvika, och kanske inspirera nya grupper att starta upp. Så jag tänkte försöka anordna lite "pröva på rollspel"-kvällar på jobbet.

Men för att få det här att gå ihop behöver jag ha något bra hjälpmedel för att organisera anmälningarna. Vad jag skulle vilja ha är en hemsida eller dylikt, där jag kan sätta upp ett eller flera spelpass med ett begränsat antal platser per pass. Där folk kan gå in och skriva upp sig på ett pass, men när passet är fullt går det inte att skriva in sig längre.

Jag skulle utöver detta gärna vilja ha en "intresseanmälan"-funktion knutet till detta, så om passen blir fulla eller om man inte kan just de tiderna men är väldigt intresserad av konceptet, så kan man enkelt skriva in sin emailadress och skicka till mig för att hamna på en slags mailista.

Finns det nån slags tjänst som erbjuder detta? Grattis är gott, men jag är villig att betala några hundralappar eller så för något sånt här.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
soda;n335053 said:
Aha... jag har tydligen sämre koll på vad doodle erbjuder än jag trodde!

Allt utom allmän intresseanmälan (som är enkel nog att lösa), och jag behöver inte ens betala för det.

Tack för tipset!
 
Top