Nekromanti Angående Skymningshem (frågor till Krille)

Nero_UBBT

Warrior
Joined
28 Jan 2001
Messages
373
Location
Umeå
1.Kommer Neogames släppa ut Skymningshem?
2. Om inte, kommer man kunna köpa det i affärerna över huvud taget?
3. Hur kommer man annars kunna få tag på det?
4. Är det bare Krille som sliter häcken av sig för att få Skymningshem färdig eller är det flera idoga rollspelskonstruktörer som jobbar för att få det klart?
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Angående Skymningshem (svar från inte Krille)

"1.Kommer Neogames släppa ut Skymningshem?" Troligen inte, Neogames har Mundana. Skymningshem är helt Krilles projekt (med viss hjälp av andra) och Neogames är inte alls inkopplade på det.

"2. Om inte, kommer man kunna köpa det i affärerna över huvud taget?" Troligen inte, pga konkurrens med Neogames som ju ger ut material till Mundana. Och för Krilles del blir det antagligen för mycket konstnader för tryck etc, möjligen kanske (minimal chans) att det blir som Västmark.

"3. Hur kommer man annars kunna få tag på det?" Troligen PDF-format, idag kan du ju få hem det, fast i Doc-format, men det beror på att det inte är helt klart och inte layoutat.

"4. Är det bare Krille som sliter häcken av sig för att få Skymningshem färdig eller är det flera idoga rollspelskonstruktörer som jobbar för att få det klart?" Inte bara, men till största delen.

5. Lade jag in själv, tycker frågorna egentligen skulle lagt under Rävsvans förlag.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Nero_UBBT

Warrior
Joined
28 Jan 2001
Messages
373
Location
Umeå
svar till riddar'n.

Kanske det, men jag visste inte att Rävsvans har ett eget forum, nu vet jag det i alla fall. Inlägget får ligga här så länge. det gör nog ingen skada.
 
Top