SÄLJES Allt sålt! Diverse Fria Ligan-böcker till MÅ0, DoD23, Väsen

Badmojo

Old’s cool
Storstädning av spelhyllan inför jul:
Mutant År Noll Startbox 400 SEK (öppnad men ospelad)
Ärans Väg (DoD23) (bara bläddrad i) 250 SEK
Monsterboken (DoD23) (mycket fint skick) 250 SEK
Berget som Försvann (Nordiska Väsen) ospelad, nästan nyski
ck 250 SEK
Moria (kickstarter till Tor 2) 300 SEK

Allt finns att hämta centralt i Stockholm, annars står köparen frakten.

Last edited:
Storstädning av spelhyllan inför jul:
Mutant År Noll Startbox 400 SEK (öppnad men ospelad)
Ärans Väg (DoD23) (bara bläddrad i) 250 SEK
Monsterboken (DoD23) (mycket fint skick) 250 SEK
Berget som Försvann (Nordiska Väsen) ospelad, nästan nyski
ck 250 SEK
Moria (kickstarter till Tor 2) 300 SEK

Allt finns att hämta centralt i Stockholm, annars står köparen frakten.
Fan Tom. Jag önskar ibland att jag hade din förmåga att sälja grejjerna jag är "klar med" eller inte kommer få till bordet. Jag är imponerad.
Jag misslyckas konstant med mitt slag att motstå "RPG hoarding" ;)

Fan Tom. Jag önskar ibland att jag hade din förmåga att sälja grejjerna jag är "klar med" eller inte kommer få till bordet. Jag är imponerad.
Jag misslyckas konstant med mitt slag att motstå "RPG hoarding" ;)
Jo, det ’tar emot’ en del pga svårighetsgraden, men till slut brukar det gå med ett perfekt slag.

God Jul!

Sen är det här forumet rätt ’svårsålt’ rent generellt IMO, så man får ofta behålla grejerna ändå! Win-win!!

Sen är det här forumet rätt ’svårsålt’ rent generellt IMO ...

Jag har gjort samma observation. Gissar att det beror på att forumet är rätt litet, att många köper det dom vill ha direkt vid släpp samt att många har väldigt specifik smak. Desto mer fart på köp och försäljningar upplever jag att det är i den här Facebook-gruppen. Tradera är inte heller så pjåkigt för rollspel, åtminstone kända sådana, men stor variation i antal bud och slutpris.

Jag har gjort samma observation. Gissar att det beror på att forumet är rätt litet, att många köper det dom vill ha direkt vid släpp samt att många har väldigt specifik smak. Desto mer fart på köp och försäljningar upplever jag att det är i den här Facebook-gruppen. Tradera är inte heller så pjåkigt för rollspel, åtminstone kända sådana, men stor variation i antal bud och slutpris.
Tack för tipset! Nästan allt rök på en gång där.

Back