Nekromanti Allmänna NPC

Hopeless

Veteran
Joined
8 May 2010
Messages
62
jag kan göra en med bättre print quality (nu var jag tvungen att hålla mig under 500 kb). isf, vem skickar jag till pdf:en till?
 

Giblin

Veteran
Joined
12 Jul 2005
Messages
44
Nu när jag tänker efter... Det enda som gör Dodge nödvändigt är hur det påverkar karaktärens Defence. Karaktärernas Dodge blir ju således = (Defence - 10), men jag ser ingen anledning att egentligen ta med det, själv blandade jag ihop värdet med Defence-värdet. Eller tänker jag fel nu?
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Riktigt bra!

Jag har varit i Edinburgh och fått en massa inspiration till äventyr. Jag kommer nog få tid att släppa lite smått och gott under sommaren hoppas jag, både stora och mindre äventyr.
 

Hopeless

Veteran
Joined
8 May 2010
Messages
62
Jag skriver också på några korta. Oswald Mosley och BUF som fond. Jag råkade läsa Hakelius Mosley-essä i "Döda vita män" och plötsligt föll en mängd pusselbitar på plats. Men, det tillhör en annan tråd... Kanske under rubriken "Vi diskuterar egna scenarion"? Japp, så får den heta.
 

Giblin

Veteran
Joined
12 Jul 2005
Messages
44
Vad hände med den färdiga filen? Flöt det ut i sanden eller är det på väg?
 
Joined
17 Jun 2009
Messages
171
Location
Göteborg
Det är på gång. Det har dykt upp så mycket bra material att vi förtappade oss lite i hur en del med skapat material skulle se ut på webben. Vi lägger upp den direkt.
 

Hopeless

Veteran
Joined
8 May 2010
Messages
62
Jag la upp den "riktiga" filen för ett tag sedan. Ta en titt längst upp på tråden. Eller kanske här...

Håll till godo!

Men, visst vore det roligt om den också hamnade på en väl synlig plats.
 

Attachments

Top