Nekromanti Alkohol och beteende

Mangel

Veteran
Joined
25 Mar 2005
Messages
9
Vem kan supa som oss, supa som oss...

Min kväll blir oftast: Bällar i mig allt jag kan få tag i, sen minneslucka. Vakna på morgonen helt utan aning om var jag har hamnat.

Det där med känna sin gräns är helt okänt för mig. Skulle jag börja känna mig lite åksjuk så luar jag in på dass och tömmer magen så grundligt jag kan... Sen tvättar jag av ansiktet och dricker ännu mer. Våldsam är jag totalt okababel till att bli, i huvudsak för att jag är för full.

Heh, en gång i Malmö var det nån överförfriskad lelle som fick för sig att jag skulle sno hans flickvän och därför tänkte wheela mig med ett st bollträ. Full som jag var uppfattade jag inte hotet utan tog det ifrån honom och började fåna mig med det. Han tröttnade, tog sitt rack och gick därifrån. När jag fick höra detta dan efter blev jag lite rädd över hur korkad jag blir när jag dricker.
I lördags lyckades jag bli utslängd i från ett par fester och slarva bort mitt visa-kort med allt jag äger på.15000...suck.
Nåja, skam den som ger sig, snart är det helg! :gremwink:

Jag är en dålig förebild för mina småsyskon.
 

malmkvist

Warrior
Joined
9 Oct 2004
Messages
236
Location
1) Halmstad 2) På sjön
Jag är fortfarande den personen jag normalt är även fast jag är småt intoxikerad. Det som brister är då finmotoriken, fast den har man fått lära sig att hålla koll på när man är ute och festar ombord på kryssningsbåten där jag jobbar. Om man går ut med ett gäng spatjejer från Sydafrika, och man har kvällsuniform på sig, kan man inte riskera att bli alltför berusad, då passagerarna kan få för sig en massa dumma saker...

Men ingen risk för en barstol i nacken från mig. :gremsmile:
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
[*]Slösar bort mina pengar (Allt för ofta har jag suttit i baren och viftat med kortet för att sedan få äta nudlar resten av månaden.)
[*]Ringer folk (När jag är riktigt jävla full.)
[*]Minneslucka (Tja, det mesta av kvällen brukar vara helt borta, inte ens så att jag kommer ihåg det om folk påminner mig, och angående punkten ovan brukar jag kolla på utgående samtal i telefonen dagen efter och få ångest över att jag ringt folk på fyllan som det verkligen inte passar sig att ringa mitt i natten, och speciellt inte när man är tokigt full. Dessutom minns jag ju inte vad jag har sagt till dem.)

Tre enkla punkter som beskriver min standardfylla. I övrigt är jag nog som de flesta andra fulla människor när jag är full: glad och pratsam.
 
Top