Nekromanti Adjö.

Bajsätaren_No1

Veteran
Joined
26 Dec 2000
Messages
18
Location
Helsingborg
Detta är kanske lite off-topic.
Men jag känner att jag måste göra det här.

Tydligen så är det så jobbigt att se mitt nick, att nu har bestämt mig för att stänga ner mitt konto och börja om. Vill ju inte att någon ska känna obehag eller att någon ska ligga vaken på nätterna.
Synd att inte alla kunde se igenom mitt nick och upptäcka att jag faktiskt skrev några vettiga saker. Att hänga upp sig på småsaker är inget som stora människor är kända för. (det var inget påhopp på folk som är överviktiga).

Jag tycker inte att jag har missköt mig, det ända felet var att kom till denna forums värld med fel namn. Det ända som man inte kan ändra på. Utan jag måste “dö”. Men som tur är finns det reinkarnation.

Hoppas bara att ni står ut med mig sen, att jag inte har fel hudfärg eller religion och viktigast av allt, ett mysigt namn.

Tack för denna gång.
/B***ätaren_No1

PS: Hoppas inte ni tar bort detta. Att ni respekterar detta som min sista önskan.
”Jag accepterar alla, synd bara att alla inte accepterar mig.” Johan Hammer 2001-12-27
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
hmm

Som martyrskap räknat måste detta ligga rätt nära skalans nollpunkt... i nivå med att vara indignerad över att det regnar eller så...

tiden läker alla sår, även de minsta :gremsmile:
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Det har varit...

...riktigt roligt att läsa diskussionen kring ditt nick.

Jag är också en av dem som inte gillar nicket eftersom jag har alltför dåliga erfarenheter av folk som använder ord som bajsätare och andra... hrrm... barnsligheter ;)

...men... jag har ändå märkt att på något sätt finns det en vettig människa bakom nicket, problemet är bara att jag aldrig fått nicket och det vettiga i inläggen att passa ihop. Så det kanske är det som folk stör sej på också. Att en vettig person har ett oseriöst nick. Det kan vara väldigt förvirrande. Jaja, hoppas du reinkarneras med ett vackert dvärgnamn /images/icons/wink.gif
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
En Martyr! ;o)

Jaja, slutet gott allting gott!

Hoppas du förstår att varken jag eller någon med sans har tyckt illa om dig utan om ditt namn. Precis som det står i ett inlägg nedanför har det varit svårt att sammakoppla de vettiga inläggen med ett så avskyvärt användarnamn.

Vad är ditt nya namn? (Vill gärna ha diskussioner med dig i framtiden)
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jo då, du skrev en del vettiga saker....

...det är ingen som förnekar det. Men jag hoppas att vi får se dig under ett nytt nick som du kommer att trivas bra i och inte bli påhoppad för.
 

Quantum_fimus

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
10
Location
Helsingborg
Mitt nya nick.

Detta är vad jag heter nu.
Hoppas ni är nöjda och att ni kan lägga ner den tradiga diskussionen om mitt förra nick.
Och börja snacka om rollspel.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,873
Location
Stockholm
Nej, jag är inte nöjd ...

Ett byte från »Bajsätaren no 1» till »Massor av skit» (fritt från latinet) är inte direkt någon förbättring.

Om jag inte trodde på människans inneboende godhet skulle jag till och med kunna tolka ditt nya användarnamn som en (visserligen diskret, men ändå) provokation mot detta forums moderatorer.

Bättring!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
Re: Nej, jag är inte nöjd ...

Ett bevis på mina dåliga latinkunskaper....
Hade ingen aning om att det betydde det...*suckar*
 
Top