Nekromanti _.:*^[{TELLUS}]^*:._

ApOcAlYpTiC

Veteran
Joined
16 Jan 2001
Messages
34
Location
Umeå
Personerna bakom Tellus behövde väl lite hjälp om jag inte minns helt fel, anledningen till att jag frågar är att jag skulle kunna hjälpa till. Själv tycker jag att tellus är kul! det där snacket om ful text och så håller jag inte med om dirket. Det är inget fel med texten alls, anledningen för att texten kanske var packad var ju därför dom hade inte begränsat antal sidor när de gjorde produkten. Men jag skulle kunna hjälpa, ni kan väl maila mig så snackar vi lite om det...
( det är inte bara jag som gillar tellus utan även några kompiser)

Min mail är: p.fridlund@home.sol.se

'Who am I do judge your acting, You can only belive in your self to find the true strenght'
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Tellus ?!?

Jag gjorde "once upon a time" ett rollspel som hette Tellus!
Det handlade om undergång och ondska och oanad ondska och materia och djävulen och riter och brödraskap och svart och sånt där...

Max/Daggerblade/Morgoth/Ollepelle... gissa vilket!
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Låter mer spännande...

Det låter betydligt mer spännande än det Tellus som åsyftas. Nej fyyy, nu var jag elak! :)

Vem vet vad gårdagen bar med sig för i morgon?
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
Bah. Veganrollspel är vad det är. Inget kött och inga läderkläder... inte finns det några vapen heller. Men iofs finns det andra rollspel om man vill ha vapen.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori
 

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Chockad!

Jag förstår inte vad folk klagar på, det är ju ett grymt bra system tycker jag... Kompakt enkelt och totalt fungerande!!!!

Tellus konstruktörer har helt klart ett fan i mig! Hoppas de pumpar ut moduler nu bara och får upp en hemsa!

Gabriel - www.MithrilOrden.Com
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Vapen å sånt...

Om man vill slåss så ska man hålla sig till Chronopia... (jävla skitspel...)

->>Magnus<<-


"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Top