Nekromanti Spjutdans?

Gerenan

Veteran
Joined
4 Jan 2015
Messages
21
Jag har nyligen hittat att det saknas en förmåga i spelarens handbok, det eller så är det ett typo. Men under jägarens förmågor så står någonting som kallas för Spjutdans, är det bara jag som missar något eller är det så att spjutdans står någon annanstans i boken?
 

Gerenan

Veteran
Joined
4 Jan 2015
Messages
21
Det tåls att nämnas att det står på sidan 11 i spelarboken under Jägarens förmågor, träffsäker.
 

Starcrow

Veteran
Joined
10 May 2015
Messages
28
Min första tanke när jag såg ordet var att det är ett annat namn för Stavkamp om du använder spjut/pik/hillebard istället.
 

Imperator

Veteran
Joined
24 Jul 2007
Messages
23
Location
Huddinge
Om jag har förstått det rätt så är Spjutdansare endast en titel. Deras typiska stridsförmågor är Stavkamp och Stångverkan. Men jag kan ha fel.
 

Gerenan

Veteran
Joined
4 Jan 2015
Messages
21
Imperator;n146123 said:
Om jag har förstått det rätt så är Spjutdansare endast en titel. Deras typiska stridsförmågor är Stavkamp och Stångverkan. Men jag kan ha fel.
Att ta det som en titel låter ytterst skumt för att rada upp det som en förmåga.

Stavkamp och Stångverkan har jag övervägt, men vill veta om det är så. Har även en spelare som vill veta.
 

Imperator

Veteran
Joined
24 Jul 2007
Messages
23
Location
Huddinge
Men huga så kasst av mig att inte läsa din post ordentligt. Ja, det står på sidan 11 som Förmåga. Jag somnar om.
 

Ydram

Warrior
Joined
23 Apr 2002
Messages
263
Location
Umeå
Tror de har bytt namn från Spjutdans till Stavkamp och bara glömt ändra det.
 
Top