Nekromanti Spellista: Nihilism

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,552
Den här månadens spellista har temat: Nihilism! Definiera det hur ni vill, allting är ändå meningslöst.


Så här är reglerna som de definierades av Luna:

Regler
Du skall upplysa de du nominerar till att efterfölja dig via pm eller annan kontaktmöjlighet om möjligt när du nominerar dem.
När du gör ditt avslut i spellistan ska du göra en summering på minst en timma och inte innehållande dina egna låtar om möjligt.
om du inte själv blivit nominerad måste du vänta tills en vecka har förflutit utan att de nominerade gjort en spellista innan du gör en egen spellistetråd.

Etikett
Det är trevligt att lägga till låtar till spellistan för de som inte skapat den så om du som skapare vill lägga till låtar som saknas eller behövs är det vid avslutet som de bäst läggs in.
Om inte en låt har dubbletter eller bryter mot forumets regler/spellistans regler så är det trevligt om låtar får vara kvar i spellistan.
Det är trevligt om det hinner vara några dagars inaktivitet (inga tillagda låtar) innan tråden avslutas, så någon som kommer sent till festen kan få tid att lägga in sitt.
Om tråden varit inaktiv (inga tillagda låtar) i en vecka är det ok att avsluta den för övrig forumsmedlem.

Upplysning
Temat får vara hur specifikt eller vagt spellistans skapare vill tillexempel: "bra musik" eller "astrala händelser den första januari år ett".

Och här är min nya regel eftersom jag är teknologiskt handikappad: Inga länkar till spotify eller andra saker som jag inte kommer åt utan att ha ett konto. Vill du posta en länk så gör den gärna till Youtube.

 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,552
Man, Sound of silence... Nu blev jag ledsen direkt, jag trodde det skulle ta åtminstone 2d4 poster in i den här tråden :p
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Hittar ingen Spotifylista? Men:

All populärmusik med alla artister de senaste 100 åren cirka.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,552
Vimes;n93396 said:
Hittar ingen Spotifylista? Men:

All populärmusik med alla artister de senaste 100 åren cirka.
Det kommer bli en Youtube lista den här gången. För jag har inte spotify och man kan inte se dem om man inte har spotify. Medan Youtube listorna kommer alla åt.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
100 Years med The Cure ska med. Man Vänjer Sig med Kjell Höglund ska också med.

Übereil, som kommer behöva fundera lite innan han nominerar andra låtar
 
Top