Nekromanti [Stockholm] Rollspel nu/närmaste veckan (veckorna)

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Hej!

Ny i forumet, blev inspirerad efter ha gått på förra Repetikon på DL! Eftersom det är en bit kvar till nästa gång (och oklart om jag kommer att vara kvar i Sthlm då) - vore kul att spela lite närmaste veckan eller tre. Kan ställa min lägenhet vid Fridhemsplan till förfogande, rymmer upp till 12 pers!

Jag är definitivt en nybörjare, provade MYTHS en gång och försökte spela lite Mage hemma i Umeå med en kompis (stopp pga brist på folk), that's it. Med tanke på tiden så kanske något kortare? Eftersom jag inte är så kunnig lämnar jag själva valet av spel till er som är mer bevandrade, om det är någon som är intresserad! Välkomna?

Tack på förhand!
-Sia
 

Zimith_UBBT

Warrior
Joined
18 Aug 2010
Messages
257
Location
Nynäshamn
Jag har tyvärr begränsade möjligheter att dyka upp; en förutsättning är lördagar efter 17, och de närmaste veckorna kan jag bara lör 1/6. Men frånsett det - skitbra initiativ! Välkommen till forumet :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Jag skulle om intresse finns kunna spelleda More than Human. Har inte testat det än men är väldigt sugen. Dock så har jag tyvärr ingen tid att spela nästa vecka, men veckorna efter det skulle kunna funka.

Intressant?
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Awesome :gremsmile: Jag är ledig (dvs inte schemalagd) från och med torsdag eftermiddag denna vecka, så om det finns tillräckligt intresse vore det roligt att köra fredag eller nu i helgen?

För mig ser det nog likadant ut nästa vecka, hade dock tänkt att spara lör & sön till tentaplugg (oh yay!)
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Jag har ingentid den här veckan tyvärr, nästa vecka är det bättre. Måndag tisdag ganska upptagen men onsdag eller torsdag hade då funkat bra
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815