Nekromanti Angående överlappande styrelser WRNU/Omega

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Tänkte på den här tråden. Om det är så att vi ändå inte är berättigade bidrag kanske man kan påpeka det för Sverok och fråga om det ändå behövs någon åtgärd?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
Björn Wärmedal said:
Tänkte på den här tråden. Om det är så att vi ändå inte är berättigade bidrag kanske man kan påpeka det för Sverok och fråga om det ändå behövs någon åtgärd?
Varför tar du inte det i den tråden? =)

Men, jag håller med. Jag har svarat från Omegas håll, men jag tycker att även WRNU bör svara och ge sin syn. Där man då kan fråga om det verkligen är något som måste åtgärdas givet att WRNU inte lyfter bidrag.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
krank said:
Varför tar du inte det i den tråden?
För att den ligger i styrelseforumet, där vi vanliga dödliga inte har skrivrättigheter.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Möller said:
krank said:
Varför tar du inte det i den tråden?
För att den ligger i styrelseforumet, där vi vanliga dödliga inte har skrivrättigheter.
då kan jag svara Anth här:

Nej jag kommer inte ta någon post i Omega.

jag hade det förut men steg ned eftersom det blev problem med att den styrelsen var för lik styrelsen i vita älgen (jag och möller är med i borda)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
Möller said:
För att den ligger i styrelseforumet, där vi vanliga dödliga inte har skrivrättigheter.
Aha. Mer än jag visste =)

Å andra sidan kollar jag inte så ofta vilket forum sakewr ligger i. En bieffekt av Bevakade Forum =)
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Mina två öre är att vi kan leva med att krank och Spider Jerusalem hoppar av vår styrelse. Vi kan nog tänka oss en mindre styrelse till nästa år ändå – se bara på vad vi gjort i år liksom.
 
Top