Nekromanti Pathfinder miniatures på SF-bokhandeln

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,914
Tänkte bara tipsa om att SF-bokhandeln tar in Pathfinder Battles: Heroes & Monsters. Jag var där (Stockholmsbutiken) och snackade med dem idag, och de räknar med att de ska komma under januari månad.

Jag lade en förhandsbokning på en "brick" som innehåller 16 Standard Boosters och 3 Large Boosters. SF tar 785kr för en brick, jämfört med Paizo som tar 75 dollar (ca 540 kr). Även med frakten inräknat är SF dyra, men jag kände att jag ville visa dem att de borde fortsätta ta in Pathfinder-miniatyrer (så att man kan plocka upp en booster eller två när man har vägarna förbi).

Nå, de har beställt 32 bricks, och en är som sagt min, så det kan vara läge att förhandsboka om man inte föredrar att beställa från webben.
_________

Utöver det vill jag tipsa om att Paizo nu börjat släppa singlefigurer som inte är slumpmässigt förpackade. Priserna ligger mellan tre och tjugo dollar, med andra ord perfekt för den som vill ha en näve goblins, skelett och zombies för jävligt rimliga priser (och utan att behöva samla boosters).
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Askul att det är igång, men lite tråkigt första set faktiskt. Det är ett väldigt bra urval på ett sätt eftersom allt är väldigt basic och väldigt generellt användbart, men lite tråkigt för mig som redan har allt det där i WotCs tappning.

Aja, lär väl köpa boosters i alla fall eftersom jag är orimlig i huvudet.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Eksem said:
Aja, lär väl köpa boosters i alla fall eftersom jag är orimlig i huvudet.
Ja, alltså... Med tanke på att kopimismen blev godkänt som trosamfund så undrar jag om vi inte borde ansöka om samma sak?

+ Vi träffas för att utöva själsliga aktiviteter ihop
+ Dessa aktiviteter följer invecklade uppförandekoder, även kallat spelregler, till vilken vi dessutom har en pantheon av auktoriteter vars uttolkning av desamma ständigt debatteras
+ Vi offrar massor av pengar på obskyra föremål och annat som kan förknippas med detta kult-beteende.

Som en extra bonus skulle jag vilja se hur Sverok reagerar på om vi inte längre är en förening utan "ett rollspelssamfund"...


PS! Den som säger att detta är off topic, blir omedelbart utnämnd till kättare!
 
Top