Nekromanti GothCon-fika??

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hej på er!
Vad tror ni om en liten GothCon-fika nu på torsdagen den 21 april?? Kommer till Gbg vid 15:30, så mitt förslag är att vi träffs mitt i Nordstan vid 15.45 & sedan rör oss mot valfritt bra fikaställe!
Hur låter detta?

// Johan K
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,578
Location
Rissne
Jag har inga anmärkningar på ett sådant förfarande, och medverkar gärna. Jag kommer att under förmiddagen/lunchen ta mig in från Angered där jag bott ett par dagar (sedan tisdagen), och möts gärna. Jag hittar dock inte för fem öre. Dock finns GPS, så så länge stället vi ska mötas på har en adress kan jag nog hitta =)

//Krank, testar att söka på "nordstan"
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Jag finns i stan då också, och kommer ha mitt basläger bara tre stenkast bort så jag skulle kunna tänkas dyka upp.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag kommer gärna och fikar!
Hittar däremot ganska dåligt i Göteborg så jag skulle uppskatta om man kunde få någons mobil nummer så att man kan hålla kontakten, annars blir jag nog stående vid Busterminalen. Mitt nummer är 0761176787

//Lallo (Unfair)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tyvärr har jag kvällsföreläsning klockan fem, annars hade jag gärna gjort er sällskap.

/Seinet Wintermute - Skall strax sova ett par timmar.
 

Stream

Veteran
Joined
14 Apr 2011
Messages
7
Re: Du har PM! (NT)

Är denna fika reserverad för rollspel.nu rävar eller finns det plats för en nykomling? :gremsmile:
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Skulle gärna dykt upp, men kommer lite sent för att kunna. Kommer ju sent till puben, till och med.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Vad tror ni om en liten GothCon-fika nu på torsdagen den 21 april?? Kommer till Gbg vid 15:30, så mitt förslag är att vi träffs mitt i Nordstan vid 15.45 & sedan rör oss mot valfritt bra fikaställe!
Jag hinner inte, ska förbereda puben. Glöm förresten inte att anmäla er!

http://gothconpuben.blogg.se
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Re: Du har PM! (NT)

Stream said:
Är denna fika reserverad för rollspel.nu rävar eller finns det plats för en nykomling? :gremsmile:
Det är klart det finns plats för en nykomling (flera faktiskt!), så tveka inte om du har lust att haka på.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,905
Location
Nordnordost
Jag och Enhörning är på sight-seeing i Göteborg under dagen. Beroende på när vi blir trötta i fötterna kanske vi dyker upp. Jag har både ditt och DeBracys nummer så vi får tag på er. :)

Annars tänkte vi titta till GothCon-området en sväng innan vi rör oss mot puben, kanske möts vi där.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Du har PM! (NT)

Som vår gode DeBracy säger, alla är välkomna! Oavsett hur länge man har varit här!!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Förtydligande om sammlingspatts.

Med närmare eftertanke så såg jag att jag inte skrivit var vi skall träffas i Nordstan i Gbg...
Om vi alla träffs vid turistinfon mitt i Nordstan vid 15:45 & sedan jaga ner ett trevligt fikaställe.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,578
Location
Rissne
Jag hittar för övrigt inte alls i Göteborg - vilka av er som ska på fikat tänkte också gå på puben? kan jag kanske hänga på, som nåtslags bihang kanske?
 

Stream

Veteran
Joined
14 Apr 2011
Messages
7
Suveränt då satsar jag på att dyka upp också!
Kollar min ankomsttid just nu, ngn som vågar volontera ett mobil nr för upp möte?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,578
Location
Rissne
Re: Förtydligande om sammlingspatts.

Jag har sett till att hitta Nordstan nu iaf =) Så jag kommer, som det ser ut nu, att stå och se förvirrad ut i olika delar av stället från kanske 1515 eller så, för att vara helt säker på att inte missa folk. <div>
</div> <div>Mitt mobilnummer är 070-2811063, så ni vet. </div>
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Stream said:
Suveränt då satsar jag på att dyka upp också!
Kollar min ankomsttid just nu, ngn som vågar volontera ett mobil nr för upp möte?
Mitt nummer står högre upp men är 0761176787

Jag kommer hoppa av bussen typ 15:15 en liten bit bort.
 

Stream

Veteran
Joined
14 Apr 2011
Messages
7
Tack så mkt!!
Mitt nummer är 070 49 27 508 om ngn nu hinner läsa det här :gremsmile:

mvh kristoffer söderlund.
PS Röd Basker = me

Justja föresten, jag inkommer med Swebus 15.25 på Nils E terminal, någon annan som landar där?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag kommer in cirka 1530, så vi kan mötas vid Burger King. Den ligger ganska mitt i pp centralen, så leta efter en som har flätat skägg & mycket packning.... =)
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Stream said:
Justja föresten, jag inkommer med Swebus 15.25 på Nils E terminal, någon annan som landar där?
Kommer via Nils E. Från Borås, 15:10

Du känner igen mig ifall du ser mig :gremwink:
 
Top