skruttfia said:kludda ner något
skruttfia said:(Och ville du köpa illustrationer så får du mer för pengarna om du vill ha kludd nu och då ;P)
Nä, var lite oschysst av mig att inte förklara vad jag menar. Så jag gör det nu istället.skruttfia said:Har ingen koll på människan du nämner eller vad stilen bör innebära dock. Försöker mest sluta med anime och leka halv-realist :3
Om jag träffat dem innan - den som är skickligast så klart.skruttfia said:Jomen intressant jämförelse att rita sade jag och var tvungen att kludda ner något. Vem skulle du helst ha bredvid dig i strid?
skruttfia said:(Och ville du köpa illustrationer så får du mer för pengarna om du vill ha kludd nu och då ;P)
skruttfia said:Krank
Feel free :3 Fö kan nämnas att jag tar betalt i udda valutor för det mesta nuförtiden. Garn, ull, choklad och överrasknignar är vad mina 8 senaste commissions har betalats med xD Och lite chilikrydda och massvis med kool-aid![]()
Jag är inte senil, jag är tydligen synskadad.skruttfia said:Du har redan svarat ungefär sådär en gång i denna tråd. Är han lite senil? ;D Men en annan tråd med fler bilder sitter ju aldrig fel.