Nekromanti 26,5 timmar

Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Vår rollspelsgrupp har en gång spelat i 26,5 timmar i sträck, utan vila, avbrott eller något sådant. Är det någon som spelat längre? Bara undrar om man måste gå igenom detta igen.


"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vi har gjort något liknande faktiskt, det var väldans roligt !!!
jag tycker helt klart att man ska ha prövat det iaf. 1 gång. Fast det gick åt x antal liter cola, kaffe och annat koffeinhaltigt....
Men kul hade vi !

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vi började med att spela Add, DoD, Vampire, SW. För att senare frammåt 3-4 på natten börja gå in på lite mer oseriösa saker som Paranoia och liknande spel. Men kul var det och jag har aldrig varit så himmla trött i hela mitt liv efter detta......

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Hej!
Vi spelade EON. Det hela utspelade sig i Tarkas och meningen var att jag, en zorianriddare av Ivians slag, vid namn Baltsar skulle befria Tarkas från Jargierna. Givetvis skickade silversurfarn en Kafer-Thon på min riddare Baltsar, min qadosh offrades. Min qadosh var såpass hög (någonstans kring 30(!)), så jag och min fru hade telapatisk förmåga. Hon kände fysisk smärta, och sedan total diskonnektion (ursäkta mordeniteter).

- Jag slår Ob4T6 mot tur för att hon inte skall begå självmord.
Jag hade 18 (!). SL slog 19 (!). Baltsar blev inåtvänd när han kom hem tilll Asharina.

Din vän i kampen mot Jargier, Thalasker, Bazirker och Mundanas avskum av alla former.
 
Top