Nekromanti 2097?

Status
Not open for further replies.

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Uj uj uj nu har jag ramlat hit igen och skriver tusentals ord om dan igen. När jag blev bannad tänkte jag perfect, jag kan bli fri. Fast nu skriver jag här igen. Även om det mest är att harva runt i samma gamla blorb
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Ja jo men ni får skramla ihop till lite syra åt yours truly om jag ska kunna hålla takten #lsd
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,999
Location
Ett häxkräl
2097;n327285 said:
Ja jo men ni får skramla ihop till lite syra åt yours truly om jag ska kunna hålla takten #lsd
Fast du skriver saker fortare än den här gubben hinner läsa dem. Vilket är synd, för det du skriver är tänkvärt och kunnigt. Så kanske nedåttjack istället, så vi som inte har så mkt tid kan hänga med?

PS. det är väldigt trevligt att du är tillbaka.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Ja opiater är nice men jag försöker fimpa dom! Blir ju aldrig som första silen igen T_T
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,006
Location
Umeå
Rädslan är ju att du plötsligt ska vara försvunnen en dag igen... :eek:

Men hur är det, har du någon sammanhängande text om "Rollspel a la 2097"? Som det är nu är det guldkorn här och där, men det är svårt att se hela bilden!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,568
Jag tycker att det är trevligt att du är här igen 2097. Forumet blev genast livligare när du kom tillbaka. Det var i och för sig livligt för några veckor sedan också, men då på ett ganska bråkigt sätt. Nu är det mer spelfokus och inte så mycket stök i trådarna även om alla inte tycker lika. Enda nackdelen nu är att jag har svårt att hänga med i det rasande tempot. Jag läser långsamt och kan faktiskt inte sitta vid datorn eller med telefonen hela tiden.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Zire;n327373 said:
Rädslan är ju att du plötsligt ska vara försvunnen en dag igen... :eek:

Men hur är det, har du någon sammanhängande text om "Rollspel a la 2097"? Som det är nu är det guldkorn här och där, men det är svårt att se hela bilden!
Min polare Vincent håller på att försöka skriva ihop en sån! Men hittills är det precis som du säger, dvs virr to the max! Den här tycker jag är typ viktigast. Och här hittar du en hel drös av olika texter.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Min dröm är alltid att alla foruminlägg på nått sätt kommer kunna förmedla filosofin, öh, ihop, på nåt sätt. Var ju därför jag föreslog att dra igång en patreon så jag kunde skriva foruminlägg ist för att ge ut böcker <3
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,901
Location
The Culture
Jag låser den här tråden eftersom den inte innehåller något diskussionsämne, utan bara slumpmässiga observationer, lite för många av dem om droger som är olagliga.

Regel 3: Respektera lagen. Posta inget som är olagligt enligt svensk lag och uppmuntra heller ingen annan att bryta mot svensk lag.
6. Posta inte om du inte har något relevant att säga. Att översålla forumen med innehållslösa inlägg räknas som spammande – även om du faktiskt inte säljer något. Om du vill visa att du håller med någon utan att själv tillföra något nytt till ämnet, eller om du vill besvara en fråga och svaret ryms i ämnesraden kan det vara okej att posta ett NT-inlägg (no text, dvs. ett inlägg utan annat innehåll än vad som ryms ämnesraden) – men gör det sparsamt.
 
Status
Not open for further replies.
Top