Nekromanti 17. Fastställande av tidpunkt för nästa årsmöte...

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
... WRNU årsmöte 2011, om det inte var uppenbart redan.

Nästa årsmötet ska hållas senast 31 mars 2012. Börja redan nu att komma med förslag och diskutera för och nackdelar runt olika datum. När det börjar närma sig någon konsensus eller diskussionen avstannar så kommer jag be årsmötet att gå till beslut.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
poniz said:
... WRNU årsmöte 2011, om det inte var uppenbart redan.

Nästa årsmötet ska hållas senast 31 mars 2012. Börja redan nu att komma med förslag och diskutera för och nackdelar runt olika datum. När det börjar närma sig någon konsensus eller diskussionen avstannar så kommer jag be årsmötet att gå till beslut.
Vet ni vad, jag föreslår att vi hänskjuter den här frågan till den nya styrelsen. Jag kan omöjligt ta ställning till ett datum så långt fram i tiden.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Bunny said:
poniz said:
... WRNU årsmöte 2011, om det inte var uppenbart redan.

Nästa årsmötet ska hållas senast 31 mars 2012. Börja redan nu att komma med förslag och diskutera för och nackdelar runt olika datum. När det börjar närma sig någon konsensus eller diskussionen avstannar så kommer jag be årsmötet att gå till beslut.
Vet ni vad, jag föreslår att vi hänskjuter den här frågan till den nya styrelsen. Jag kan omöjligt ta ställning till ett datum så långt fram i tiden.
Instämmer.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Jag var faktiskt lite fundersam på hur den hamnat på dagordningen. Det är ju kutym att man på varje styrelsemöte bestämmer en tidpunkt för nästa, men när jag har suttit i styrelser så har det varit upp till oss att sätta tidpunkt för nästa möte.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Det känns som att diskussionen har avstannat, minst sagt.

Jag föreslår att vi uppdrar åt styrelsen att planera nästa årsmöte, inklusive tidpunkt då detta ska ske.

Om ingen motsätter sig förslaget innan onsdag 30/3 kl 23:59 kommer jag att klubba det beslutet som bifall genom tyst acklamation.

Låter det bra?

Edit: Jag hade satt deadline till en dag efter mötets avslutande... lite otaktiskt, men nu är det rättat.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
poniz said:
Jag föreslår att vi uppdrar åt styrelsen att planera nästa årsmöte, inklusive tidpunkt då detta ska ske.

Om ingen motsätter sig förslaget innan onsdag 30/3 kl 23:59 kommer jag att klubba det beslutet som bifall genom tyst acklamation.

Låter det bra?
Yes, låter bra.
 
Top