Nekromanti 11. Verksamhetsplan 2011-2012

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Under denna punkt beslutar mötet angående föreningens verksamhetsplan för det kommande året.

Förslagsvis håller vi den kort och grundläggande - som att styrelsen bör se till att det finns förutsättningar för föreningen att få bidrag.

Ge fler förslag på vad som bör vara med. Diskussionen har till tisdags kväll på sig, då åtminstone ett förslag bör vara formulerat.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Verksamhetsplan

Föreningen WRNU:s styrelse skall under verksamhetsåret, 2011 - 2012 utreda vilka aktiviteter som föreningen kan arrangera i stort samt arrangera minst två nätbaserade aktiviteter under året. En för hösten och en för våren.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
som att styrelsen bör se till att det finns förutsättningar för föreningen att få bidrag.
Låter bra. Mitt förslag är följande:

>>
Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 är att föreningens styrelse skall ordna med föreningens förutsättningar för att få bidrag, samt uppföljande beroende på akutella bidragsförutsättningar, skapa diskussion för vilken typ av arrangemang och aktivitet som Föreningen WRNU kan tänka sig att verkställa. Därmed ska Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 verka för att 1. Ordna med bidrag och därefter 2. Beroende på aktuellt bidrag öppna diskussion för planering av eventuella arrangemang.
<<
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Persson said:
Verksamhetsplan

Föreningen WRNU:s styrelse skall under verksamhetsåret, 2011 - 2012 utreda vilka aktiviteter som föreningen kan arrangera i stort samt arrangera minst två nätbaserade aktiviteter under året. En för hösten och en för våren.
Hm, också förbenat bra. Jag skulle vilja mixa ditt och mitt eget förslag. Vad säger folket om:

>>
Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 är att föreningens styrelse skall ordna med föreningens förutsättningar för att få bidrag, samt uppföljande beroende på akutella bidragsförutsättningar, skapa diskussion för vilken typ av arrangemang och aktivitet som Föreningen WRNU kan tänka sig att verkställa.

Utöver det ska, inom verksamhetsåret, minst två enklare webbaserade arrangemang ordnas å föreningens vägnar.

Därmed ska Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 verka för att 1. Ordna med bidrag och därefter 2. Beroende på aktuellt bidrag öppna diskussion för planering av eventuella arrangemang, samt 3. Ställa upp med minst två mindre webbaserade arrangemang innan verksamhetsåret är till ända.

<<

??
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
solvebring said:
Persson said:
Verksamhetsplan

Föreningen WRNU:s styrelse skall under verksamhetsåret, 2011 - 2012 utreda vilka aktiviteter som föreningen kan arrangera i stort samt arrangera minst två nätbaserade aktiviteter under året. En för hösten och en för våren.
Hm, också förbenat bra. Jag skulle vilja mixa ditt och mitt eget förslag. Vad säger folket om:

>>
Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 är att föreningens styrelse skall ordna med föreningens förutsättningar för att få bidrag, samt uppföljande beroende på akutella bidragsförutsättningar, skapa diskussion för vilken typ av arrangemang och aktivitet som Föreningen WRNU kan tänka sig att verkställa.

Utöver det ska, inom verksamhetsåret, minst två enklare webbaserade arrangemang ordnas å föreningens vägnar.

Därmed ska Föreningen WRNU:s verksamhetsplan för 2011-2012 verka för att 1. Ordna med bidrag och därefter 2. Beroende på aktuellt bidrag öppna diskussion för planering av eventuella arrangemang, samt 3. Ställa upp med minst två mindre webbaserade arrangemang innan verksamhetsåret är till ända.

<<

??
Du behöver inte förtydliga tre rader text genom att skriva ytterligare tre rader text. :gremsmile:


Förening WRNU skall under verksamhetsåret 2011-2012 verkställa föreningens mål om att få ekonomisk stöd från SVEROK eller annan aktör så som Vuxenskolan eller ABF. Till detta skall föreningen utreda och genomföra arrangemang och aktiviteter som gagnar föreningens medlemmar. Minst två nätbaserade arrangemang skall arrangeras under verksamhetsåret. Ett under hösten och ett under våren.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Jag finner att vi har ett förslag, presenterat av ordförande Persson:

Förening WRNU skall under verksamhetsåret 2011-2012 verkställa föreningens mål om att få ekonomisk stöd från SVEROK eller annan aktör så som Vuxenskolan eller ABF. Till detta skall föreningen utreda och genomföra arrangemang och aktiviteter som gagnar föreningens medlemmar. Minst två nätbaserade arrangemang skall arrangeras under verksamhetsåret. Ett under hösten och ett under våren.
Jag frågar mötet: Kan vi anta den verksamhetsplanen?
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Jag finner att mötet beslutat i enlighet med Perssons förslag.

Punkten är avslutad.
 
Top